חידוש / תיקון מרזבים המומחים לאינסטלציה

מרזבים דולפים, סדוקים, מטפטפים או מעוותים יש להחליף או לתקן מידית.
אין לכם כל עניין בחדירת מי גשמים לתוך הקירות או לפנים הבית.
מרזבים חייבים להיות מסוגלים לסלק מי גשם בצורה טובה אחרת ייגרם נזק מבני שהתיקון שלו יהיה כרוך בכסף רב. לא חבל? למה לא למנוע או לתקן בזמן? שיטת האינברסיה מאפשרת לבצע במקום החלפתם לחדשים לגמרי, כאשר התוצאה הסופית לא פחות טובה!
"המומחים לאינסטלציה" מבצעים ללקוחות פרטיים, מוסדיים וציבוריים: בתי קרקע, משרדים, מרכזי קניות, בתי מלון, ועוד. כאשר המרזבים עובדים כמו שצריך, אתם אולי לא מבחינים בקיומם, אולם אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי כאשר יש בהם סדק, אתם תרגישו היטב את התוצאה ההרסנית של אי תיקון או בזמן.

חידוש מרזבים בשיטת האינברסיה מעניק תוצאות מדהימות וחוסך מכם את העלות של החלפת כל המרזבים. 

חידוש תיקון מרזבים

כיצד עושים זאת?

אם אתם חושבים שאתם מתפשרים על איכות-ממש לא !!! חידוש מרזבים בשיטת האיברסיה עובד כך:
יוצקים צנרת חדשה בסמוך לדפנות הצנרת הישנה אותה רוצים לחדש. שרוול אלסטי בעל יכולת התאמה לעובי ולקוטר הנדרשים משמש לצורך יציקה זו.
ערבוב שרפים מסוים במינונים קבועים וידועים מראש משמש לדבקים שעושים עבודה מצוינת ! מספיגים את השרוול האלסטי בשרפים שעורבבו ומשחילים אותו בהיפוך תוך כדי שמפעילים לחץ מסוים וטמפרטורה נדרשת.
כל השלבים בעבודת נעשים תחת בקרה מתמדת ומעקב יסודי בין שלבי התהליך.

"המומחים לאינסטלציה" בקיאים ומיומנים בשיטת האינברסיה ואינם מקלים ראש בשום שלב בתהליך עצמו. הלחץ והחום שמופעלים הם המקבעים את הצנרת החדשה במקומה ומעניקים לכם מרזבים חזקים מאוד, בעלי כושר עמידות גבוה במיוחד, העושים את עבודת סילוק מי הגשם כפי שצריך.

תיקון צנרת ביוב בהתזה

תיקון מרזבים שלבי עבודה:

השלב הראשון: אבחון , מכניסים מצלמה סורקת ומצלמים תחילה את המרזב (חשוב מאוד שתהיה מצלמה איכותית), בצילום זה אנו בודקים את מהות הכשל (ברגים, שבר וכו").

השלב השני: במידה וניתגלו ברגים, ברזלים או עיקום במרזב, אנו מכניסים רובוט ובעזרתו חותכים את הברגים, הברזלים, העיקום ומכינים את המרזב לשרוול.

השלב השלישי: הוא השרוול עצמו כאשר מוכנס למרזב שרוול בד אשר עשוי מחומרים מורכבים וספוג בפולימרים (דבקים) מנפחים בלחץ אוויר או בלחץ מים (תלוי בגובה) וממתינים לייבוש.

השלב הרביעי: שלב זה מתבצע רק כאשר למרזב מתחברים צרכנים שונים כגון : מרפסות שמש, אדניות, וכו". מכניסים רובוט אשר בעזרתו פותחים את פתחי הכניסה אשר סגרנו בשרוול בדרך כלל מחברי טי או אפסילון.

השלב החמישי והאחרון: צילום נוסף וסריקה לבדיקת איכות התיקון והתוצאה המוגמרת.

כך למעשה קיבלנו מרזב חדש וטוב בהרבה מכל צינור אחר, ועמיד לשנים רבות.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים הבאים

המלצות

בין לקוחותינו