החלפת צנרת ביוב לאחר צילום במצלמה תרמית

מה התפקיד של מצלמה תרמית? באיזה מקרים צריך להחליף צנרת ביוב?

מצלמה תרמית היא אחד הכלים העיקריים שעומדים לרשות אנשי מקצוע באספקת שירותי אינסטלציה. מבחינה טכנולוגית, מדובר על מצלמה מתקדמת שמסוגלת לחדור אל עומק קווי הביוב ולתעד אותם מבפנים.

כמו כן, ברוב דגמי המצלמות אפשר לצפות בווידאו בזמן אמת ולשלוט במעבר בין הצינורות והקווים השונים. אם משתמשים בצורה נכונה במצלמות, המשמעות היא חיסכון עצום בזמן ובהוצאות – וגם זיהוי נכון של הצורך בהחלפת הצנרת כולה.

רובוט לחיתוך וסילוק בטון מביוב

החלפת קווי ביוב עושים רק עם המומחים לאינסטלציה

המומחים לאינסטלציה מבינים את החששות שלך בנוגע להחלפת קווי ביוב וצנרת. אם ברצונך למנוע הוצאות מיותרות ועוגמת נפש, כל שעליך לעשות הוא לתאם מולנו שירותי אינסטלציה שכוללים פתרונות יעילים, שימוש במצלמות וברובוטים חכמים.

כך פועלת מצלמה תרמית טרם החלפת צנרת ביוב

מצלמה תרמית מוחדרת אל עומק צנרת הביוב כדי לאתר נזילות ובעיות רטיבות. אם מאתרים נזילות באזורים מסוימים של קווי ביוב, אפשר להשתמש במצלמה על מנת לעקוב אחר מקור הבעיה ולבדוק אפשרות לתיקון. במידה והתוצאות מראות שאין שום אפשרות לתקן את הבעיה, ניתן להחליט בזמן אמת על החלפת קווי הצנרת.

מתחת לפני השטח, מה שקורה זה שהמצלמה מבצעת הדמיה תלת ממדית על פי מדידת טמפרטורה. מדידה כזו מאפשרת למצלמה להתגבר על מכשולים פיזיים ולספק תמונת מצב אמינה על הצנרת וקווי הביוב.

מנגד, ייתכן שהמצלמה תאפשר למצוא פתרון יעיל וחכם שיחסוך את הצורך בהחלפת כל קווי הביוב והצנרת. כמובן שזו צריכה להיות גם השאיפה העיקרית של הלקוחות ואנשי המקצוע, אך הרבה מזה תלוי במיומנות של השימוש במצלמה עצמה.

אנחנו כאן לשם החלפת קווי ביוב במקצועיות ובאמינות

המומחים לאינסטלציה ילוו אותך מרגע יצירת הקשר באתר ועד שצנרת הביוב תחזור לתפקוד מלא. בין היתר, נתאם עבורך בדיקה מקיפה עם מצלמה תרמית ורובוט חכם ונבדוק האם באמת יש צורך בהחלפת כל קווי הביוב או בפתרונות אחרים לפתרון בעיית שורשים בביוב. במידה ונגיע יחד איתך למסקנה שצריך להחליף את צנרת הביוב, נעשה זאת עבורך בהקדם.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים הבאים

המלצות

בין לקוחותינו