על מנת לטפל בבעיות במערכת הביוב יש לאתר את הבעיה בצורה מדויקת כמו גם את מיקומה. כידוע, מערכת הביוב היא מערכת מסועפת שנמצאת בתוך האדמה. אי אפשר לעמוד על הקרקע ולאתר את הבעיה או סדר הגודל שלה.
גם כאשר יש דליפה, נזילה או הצפה של מים, לא ניתן לדעת רק באמצעות "תצפית" איפה מקור הבעיה ועד כמה היא חמורה. "המומחים לאינסטלציה" משתמשים במצלמות ביוב גרמניות המאפשרות איתור מדויק של הכשל ושל דרגת החומרה שלו. ממצאי צילום הביוב מאפשרים ל"המומחים לאינסטלציה" להשתמש במכשור המשוכלל שלהם ולבצע חידוש צנרת ביוב בשיטת אינברסיה. חידוש הצנרת במקום החלפתה מעניקה תוצר סופי עמיד ואיכותי לא פחות!

מהי שיטת אינברסיה?

שיטת אינברסיה פועלת על פי לחץ מים או אוויר, שבאמצעותו מלבישים על הצינור הפגום צינור חדש שעשוי מחומר דמוי פלסטיק ואשר מקבל חיזוק באמצעות סיבי זכוכית. הצמדתו באמצעות לחץ מים או לחץ אוויר ממקמת אותו היטב במקומו החדש. הוא נפרד מגמישותו ותחת זאת הופך לנוקשה ויציב.
חידוש צנרת ביוב באופן זה מעניקה לנו מערכת ביוב משופצת בעלת כושר עמידות גבוה במיוחד! כל התהליך הזה מבוצע ללא כל צורך בחפירות מתישות ומיותרות, שחלקן גורמות הרס לצמחיה, לגינה, עקירת מרצפות או מדרכות (תלוי באיזו מערכת ביוב מדובר).

שיטת אינברסיה היא "הצעקה האחרונה" בתחום חידוש צנרת ביוב והיא הוכחה שיעילה יותר וחסכונית לא פחות! היא מבוצעת באופן הדורש התערבות פולשנית מינימלית, מינימום חפירות, מינימום הרס, מינימום לכלוך.
היא מקצרת את משך ההתערבות ומאפשרת חיבור למים זורמים וחזרה מהירה לשגרת החיים.

חידוש צנרת ביוב – ככה מתקנים היום כשלים בצנרת הביוב! "המומחים לאינסטלציה" מעניקים שירות ומענה ללקוחות פרטיים וציבוריים ולכל סדר גודל של מערכת ביוב.