חידוש צנרת פנים וחוץ אפשרי בשיטות שונות, ניתן לחדש את הצנרת באמצעות החלפת מקטעים של הצנרת הפגומה או באמצעות טכנולוגיית השרוול המתקדמת. על מנת לחדש צנרת פנים וחוץ חשוב לבצע צילום של הצנרת כדי לאבחן במדויק את פנים הצנרת, לאתר חיבורים והתפצלויות, ובהתאם לממצאי הצילום מבצעים ניקוי של הצנרת ממפגעים שונים. לאחר הצילום מבצעים מחדירים את השרוול לצנרת על פי תכנון מדויק מראש. השיטה האחרונה, מאפשרת כיום בצע חידוש צנרת ללא חפירה, ללא הרס והוצאות מיותרות, וניתן ליהנות מחידוש הצרת לאורך שנים רבות.

כיצד מתבצעת חידוש הצנרת?

חידוש צנרת באמצעות החדרת שרוול גמיש מתבצע כאשר, בשלב הראשון מבצעים תכנון ראשוני של הצינור המחודש באמצעות תוכנת מחשב והתיעוד בעזרת המצלמה המתוחכמת המוחדרת לצנרת הקיימת. לאחר איסוף נתונים ובדיקות מגוונות כמו כמות הזרימה הקיימת והנדרשת, טמפרטורה, סוג השפכים, עומסים ותנוחת הקו, עוברים לשלב הבא לביצוע. מחדירים לצנרת שרוול ספוג בחומרים מתאימים בצורה מבוקרת. להחדרת השרוול מספר שיטות כמו היפוך או משיכה, לאחר מכן מנפחים את השרוול על מנת להצמידו לדפנות הצנרת. באמצעות חימום מבוקר של השרוול מתקשים החומרים הדביקים ונוצרת שכבה חדשה ועמידה.
לסיום, מבצעים צילום נוסף של הצנרת ועורכים בדיקת איכות קפדנית.

אחת החברות המובילות בתחום צילום צנרת וחידוש, תיקון ושיקום צנרת בישראל היא חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ.
כחברה ותיקה ומנוסה בענף משנת 1992, מפעילה החברה צוות עבודה מקצועיים ומיומנים הפזורים וזמינים בכל רחבי הארץ. לחברה מכשור מתקדם מהמובילים בעולם וחומרים גלם איכותיים העומדים בכל התקנים מהמחמירים ביותר. ככזו החברה מבצעת חידוש צנרת בכל קוטר ובכל מקום בשיטות מתוחכמות ויעילות כדוגמת שיטת השרוול. השיטה מיועדת לחידוש צנרת ללא חפירה ומבוססת על החדרת שרוול פולימרי במגוון שיטות בטכנולוגיה מתקדמת המותאמות לשיטה זו ומחדשת את הצנרת לעמידות גבוהה יותר מהצינור המקורי. עמידות השרוול מאפשרת להאריך את אורך חיי הצנרת למשך שנים רבות נוספות.

חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ מעמידה לרשות לקוחותיה ניידות שירות המגיעות עם כל הציוד הדרוש והמתקדם ביותר בכדי שתוכלו ליהנות משירות איכותי ומביצוע מהיר ומקצועי של חידוש הצנרת ללא חפירה וללא הרס מיותר וחסכון בהוצאות נוספות ומיותרות.

בתהליך השירות וביצוע העבודה על ידי חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ, תקבלו צינור מחודש, חזק ואטום. צינור עמיד במיוחד ומוליכות גבוהה במחירים אטרקטיביים ואיכות גבוהה