תיקון צנרת ביוב – נקי, יעיל וללא הרס

היות ומערכת הביוב נמצאת מתחת לפני השטח ואינה גלויה לעין, הרי שכל בעיה וכל תיקון צנרת ביוב מחייבים, לרוב, ביצוע פעולות חודרניות ופולשניות, הבאות לידי ביטוי בעקירת רצפות ו/או השחתת הצמחייה בחצר, וזאת על מנת לאתר את מקום הבעיה ולטפל בה.

אפשר לבצע תיקון צנרת ביוב גם אחרת!

"המומחים לאינסטלציה" היא חברת האינסטלציה היחידה בישראל אשר בבעלותה רובוט תוצרת גרמניה, המיועד לביצוע תיקון ביוב ללא הרס במינימום התערבות, מינימום לכלוך וללא גרימת נזק מיותר.

 

תיקון צנרת ללא הרס "הטלאה"
תיקון צנרת ללא הרס "הטלאה"

איך הוא עובד?

רובוט זה ניתן לתפעול מרחוק ע"י מפעיל, הרואה את הנעשה בפנים על צג מחשב. הרובוט נשלט ומופעל בידי מומחה ואינו פועל על דעת עצמו. הוא בנוי באופן כזה המאפשר לו לחדור לאזור הבעיה ולתת מענה הולם מבלי לגרום נזק. במקרים בהם ישנן סתימות שורשים או בטון בביוב, הוא מסוגל לפורר את גורם הסתימה דק- דק ולאפשר זרימה חופשית של מים. קצה הרובוט מאובזר בראש מתכת המסתובב במהירות עצומה ו"כותש" את גורם הסתימה: הבטון בביוב הופך לאבקה, שורשים בביוב נכתשים לכדי "נסורת", וכל זאת, כאמור, ללא צורך לעקור מרצפות (שדורשות אחר כך ריצוף מחודש) או השחתת הדשא והצמחייה בחצר.

תיקון ביוב ללא הרס בדרך זו חוסכת זמן יקר ומצמצמת עלויות. היא מאפשרת מתן מענה נקודתי בצורה יסודית, ומאפשרת חזרה לשגרה באופן מיידי ללא כל טרדת ועגמת נפש מיותרת.