החלפת קו ביוב ההתמחות שלנו המומחים לאינסטלציה עושים יותר מאשר ניקוי צנרת ביוב. אנו מתמחים גם בתיקון צנרת או החלפת מערכת ביוב הכוללת:
צינור שבור, סדוק, לא מכוון או צינור שהתמוטט – צינורות שניזוקו בגלל תזוזת קרקע, אדמה קפואה, התיישבות ועוד.

  • סתימה או חסימה – הצטברות של שומן או חפצים זרים המונעת או מגבילה את הזרם הרצוי ו/או את ניקוי הצינור.
  • קורוזיה – מצבו של הצינור התדרדר ו/או שהוא נשבר, דבר הגורם התמוטטויות לאורך הקו ולהגבלת הזרם.
  • צינור נפוח – חלק של הצינור שהתנפח בגלל תנאי האדמה או הקרקע, ובכך יוצר שקע בתוכו נאספים ניירות ואשפה.
  • חיבורים דולפים – האטמים בין הצינורות נשברו, מה שמאפשר למים לדלוף אל תוך האזור המקיף את הצינור.
  • חדירת שורשים – שורשי עצים או שיחים שפלשו אל תוך צנרת הביוב, מונעים ניקוי רגיל ו/או פוגמים בצנרת.
  • צינורות לא תקינים – הצינורות הקיימים מורכבים מחומרים שאינם בתקן, וייתכן שמצבם התדרדר או שהם העלו חלודה.

האינסטלטורים של המומחים לאינסטלציה הם אנשי מקצוע מיומנים מאוד אשר משתמשים בציוד וטכנולוגיות מהמתקדמת ביותר בעולם, על מנת לפתור את בעיות האינסטלציה שלך, כולל כל השירותים בהחלפת מערכת ביוב, והחלפה של צנרת.

החלפת קו ביוב שיטת תיקון מסורתית
החלפת קו ביוב שיטת תיקון מסורתית

תיקון צנרת ביוב מתבצעת בדרך כלל באמצעות שימוש בשיטת "חתך פתוח" או "חפירה",על מנת להשיג גישה לאזור המקיף את החלק שניזוק בצינור. בפתח זה עושים שימוש לפתוח ולמלא את אזור העבודה.

החלפת קו ביוב – שיטות תיקון ללא חפירה

תודות למומחים לאינסטלציה, תיקון צנרת ביוב לא חייבת לכלול חצרות הרוסות, דרכי גישה לחנייה מוחרבות ומגרשי חנייה הרוסים. שיטות תיקון ללא חפירה של המומחים לאינסטלציה גורם פחות נזק משיטות התיקון המסורתי. תיקון ללא חפירה הוא הצעד הבא בתחזוקת ביוב איכותית עם פחות השפעה סביבתית.

התפרצות צינור או תיקון ע"י רובוט

אנו חופרים חורי גישה קטנים במקומות בהם הצינור הפגוע מתחיל ומסתיים. אנו משתמשים בצינור השבור שלך כקו מנחה, והמכונות ההידראוליות שלנו דוחפות צינור מחליף בגודל מלא דרך הצינור הישן, ותוך כדי כך הצינור הפגום מתבקע. הצינור החדש עמיד במיוחד לדליפות וחדירות שורשים, ובעל תוחלת חיים גבוהה.

החלפת קו ביוב המומחים לאינסטלציה
החלפת קו ביוב המומחים לאינסטלציה

החלפת קווי ביוב

החלפת קווי ביוב התהליך של תיקון צינורות ביוב פגומים על ידי יצירת "צינור בתוך צינור" על מנת לשחזר את התפקוד והזרימה. תבנית ההנחה-מחדש עשויה מחומרים אפוקסיים מוחדרת אל תוך הצינור הקיים על מנת ליצור קיר פנימי חלק חדש, דומה לציפוי הקיים בפחיות שימורי מזון.

החלפת קו ביוב צינור בתוך צינור
החלפת קו ביוב צינור בתוך צינור

פעמים רבות, הנחה מחדש של צנרת יכולה להתבצע דרך פתחי הניקוי של הבניין ולעיתים קרובות דורש מעט חפירה. החלפת קווי ביוב יכולה לשמש עבור תיקון צינורות שנפגמו בשל חדירת שורשים, לאיטום סדקים וחורים, למלא מקום עבור צינורות חסרים ולאטום חיבורים מתחת לקרקע, בצנרת של ניקוז גגות, בקווי סערה וצנרת מתחת לבטון.