שיטת אינברסיה מאפשרת חידוש צנרת והפיכתה לצנרת חדשה לכל דבר ועניין ללא כל צורך בהחלפתה מן היסוד. התוצאה הסופית איכותית מאוד, משביעת רצון ובעלת כושר עמידות גבוה במיוחד. אופן העבודה אינו כרוך בחפירות מיותרות, גרימת לכלוך או הרס.
במילים אחרות, חידוש צנרת בשיטת אינברסיה מאפשר תוצאות טובות במינימום של זמן ושל עלות. השאלה היא, מי יודע לעבוד בשיטת אינברסיה?

למה אנחנו?

"המומחים לאינסטלציה" הם חברת האינסטלציה המובילה בשיראל, שלא רק בקיאה ומיומנת בשיטת אינברסיה אלא גם מאובזרת במיטב הכלים והמכשירים המשוכלים בתחום האינסטלציה. לכן הם מסוגלים לתת מענה לכל בעיה או כשל בצנרת ולספק פתרון איכותי ומקצועי.
שיטת אינברסיה מחייבת עבודה מדויקת ויסודית. אין מקום ל"טלאים". מערכת הביוב דורשת יכולת התמודדות מקצועית עם ליקויים. חלקם ליקויים לא צפויים. חלקם ליקוים לא צפויים שנגרמו במזיד וחלקם נגרמו בשוגג. חלקם פשוט ליקויים שהם פועל יוצא של שימוש על בסיס שוטף בצנרת הביוב. שימוש יום יומי- כלומר, בלאי.
חידוש צנרת בא להחליף את הצורך להחלפת צנרת ישנה לחדשה. מדוע זה טוב? מכיוון שהחלפת צנרת מחייבת חפירות מעמיקות, לכלוך, ניתוק המים לאורך כל תהליך העבודה הארוך והממושך וגרימת נזק שלא ניתן למנוע אותו- עקירת מרצפות, גרימת הרס לריצוף החצר או צמחיית הגינה וכדומה.

חידוש צנרת בשיטת השרוול

חידוש צנרת פירושו הצמדת צינור חדש על הישן ללא צורך להוציא צינור ישן זה מהמערכת. הדרך בה מוצמד הצינור החדש על הישן הפגום היא-היא שיטת אינברסיה המהפכנית!
טכנולוגיה מתקדמת זו אפשרת תיקון של מגוון כשלים מבניים בצנרת עם מינימום מאמץ והתערבות פולשנית ובמינימום זמן ועלות כספית !