חייבים לבצע שיפוץ ביוב? ישנן כמה דברים לשפץ את הביוב – מה כדאי לדעת בטרם מקבלים החלטה?

מערכת הביוב דורשת מידי פעם עבודות שיפוץ / תיקון בהתאם לדרישה. לעיתים מדובר במערכת ביוב ישנה, כאשר במקרים אלה שיפוץ ביוב הוא פונקציה של בלאי, ולעיתים מדובר בכשלים שיכולים לקרות גם במערכת ביוב חדשה למדיי. למשל, נקבים, כיפופים, שברים או סדקים שנוצרים כתוצאה מתזוזת הקרקע, שורשים בביוב, בטון בצנרת ועוד.

שיפוץ מערכת ביוב
שיפוץ מערכת ביוב

שיפוץ ביוב לא חייב להיות כרוך "כאב ראש אחד גדול"!

מה שהופך שיפוץ ביוב מסורבל ומתיש לשיפוץ נקודתי מהיר ויעיל הוא שימוש מושכל בטכנולוגיה מתקדמת. "המומחים לאינסטלציה" נעזרים במצלמת ביוב תוצרת גרמניה, המסוגלת לחדור לכל נבכי הצנרת ומסוגלת לאתר כל בעיה, לרבות בעיה קטנה ומינורית במיוחד. רובוט משוכלל מאפשר לאנשי המקצוע לטפל בבעיה באופן ספציפי מבלי להפוך את מרצפות הבית ומבלי לגרום לנזק לחצר, לריצוף ולצמחייה.
כך למשל, כיפוף בצינור שנגרם בעקבות שורשים בביוב ניתן לתיקון הודות למצלמת הביוב ולרובוט המשוכלל. המצלמה מאתרת את מקום הבעיה , את הגורם לבעיה ואת דרגת חומרתה, ואילו הרובוט מאפשר לשפץ את הביוב במקום הנדרש מבלי להזדקק לחדור למקומות תקינים בצנרת, שאין כל צורך לפלוש לתוכם.

במילים אחרות, שני מכשירים אלה מאפשרים ביצוע של שיפוץ ביוב בדרך הקלה והמהירה ביותר וללא הרס, לכלוך ו"כאב ראש".עבודה נקייה ויעילה זו מאפשרת חזרה מהירה לשגרה. מועד החזרה לשגרה הוא בהחלט שיקול שיש לתת עליו את הדעת, היות וכאשר מערכת הביוב מנותקת בעקבות שיפוצים, בסיכומו של דבור, מדובר בפגיעה משמעותית באיכות החיים.