כולנו יודעים כי מרזבים לא תקינים עלולים לעשות לנו צרות צרורות. מעבר לאי סילוק מי גשמים בצורה תקינה, מרזבים לא תקינים עלולים לאפשר למי הגשמים לחדור לתוך הבית או לחלחל לקירות ואורך זמן לגרום לנזק מבני, ועוד לא דיברנו על פגיעה באיכות החיים שלכם ועל עלות תיקון הנזקים המבניים הללו.

חידוש מרזבים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומשוכללת היום המוכרת למעט מאוד חברות אינסטלציה מאפשרת תיקון מרזבים תחת החלפתם לחדשים. אם זה נשמע לכם פתרון לקוי או מתפשר- תחשבו שוב!
תיקון מרזבים באופן זה מעניק לכם מרזבים חדשים לכל דבר ועניין. מרזבים בעלי כושר עמידות גבוה במיוחד וכל זאת בעלות נמוכה יותר מאשר רכישת מרזבים חדשים, פירוק הישנים והתקנת החדשים.

איך "המומחים לאינסטלציה" מבצעים חידוש מרזבים?

יוצקים צנרת חדשה צמוד לדפנות של הצנרת הישנה והפגומה ע"י שרוול אלסטי שמיועד למטרה זו ואשר האלסטיות שלו מאפשרת לו התאמה לקוטר ולעובי הנדרשים.. תיקון מרזבים דורש עבודה מוקפדת ומדויקת.
אנחנו לא צריכים להסביר לכם כי חדירה של טיפת מים אחת מאפשרת טפטוף קבוע של טיפה אחר טיפה, וכי לאורך זמן עבודה לא מדויקת היא בבחינת ברכה לבטלה.
חידוש מרזבים חייב להיעשות בצורה מושלמת. פחות ממושלם לא שווה את המאמץ. לאחר שיוצקים את הצנרת החדשה יש לערבב שרפים שמשמים בתהליך זה כדבקים מצוינים.
חשוב להקפיד על סוג השרפים ועל הכמויות הנדרשות באופן מדויק. את השרוול האלסטי יש להספיג בשרפים אלה ולאחר מכן להשחיל את השרוול בהיפוך, תוך הפעלת לחץ וחום כנדרש. הלחץ והחום שמופעלים בצורה מבוקרת מקשים את השרפים ומייצבים את הצנרת במקומם הרצוי.

חידוש מרזבים דורש דיוק. עבודה לא מדויקת גוררת אחריה כשלים נוספים. חידוש מרזבים נעשה תחת ואקום כאשר כל שלב ושלב עוברת ביקורת קפדנית ויסודית על מנת לעבור בבטחה לשלב הבא ולהגיע לתוצאות משביעות רצון.