מי מאיתנו לא ראה במה כרוך חידוש קווי ביוב? אתם יכולים לנסוע למקום כלשהו ולראות רחוב שסגור לתנועה בגלל עבודת ביוב- לכלוך, אבק, אבנים, בורות- מה לא? ודיירי אותו רחוב כמובן מנותקים ממים עד שהעבודה תתבצע והביוב יתוקן.

מדוע כדאי לבצע אצלנו את חידוש קווי הביוב?

חידוש קווי ביוב עם "המומחים לאינסטלציה" עושה את החיים הרבה יותר קלים ופשוטים הודות לציוד המשוכלל שבאמתחתם ולטכנולוגיה המתקדמת בה הם עובדים. מצלמות ביוב משוכללות מסוגלות לאתר את המקומות הדורשים חידוש קווי ביוב בצורה מדויקת להפליא! הדיוק חשוב לאין ערוך היות ומערכת הביוב אינה גלויה לעין וללא מצלמות מדויקות האופציה שנותרת היא פשוט לחפור, לעקור מרצפות, מדרכות, צמחיה וכדומה ולשוטט בין נבכי הצנרת עד לאיתור התקלה. איתור התקלה דורש מתן פתרונות מעשיים בשטח – תיקון.

חידוש צנרת הביוב בשיטת השרוול

היכולת לחדור נקודתית לתוך מערכת הביוב ללא כל צורך בביצוע חפירות שעלולות, מן הסתם, לגרום גם להרס של אזורים תקינים בצנרת מעניק ל"המומחים לאינסטלציה" יתרון משמעותי על פני המתחרים. כל עבודת ביו ב שניתן לבצע אותה במינימום זמן ובמינימום עלויות היא רווח נקי שלכם, הלקוחות. חידוש קווי ביוב ללא חפירות מיותרות, ללא הסתכנות בגרימת הרס לצנרת תקינה או לגינה, לבית (תלוי איפה נדרש התיקון) וללא ניתוק ממושך יתר על המידה ממים זורמים- מה יותר טוב מזה? טכנולוגיה מתקדמת זו מאפשרת חידוש צנרת ביוב בצורה איכותית ומקצועית.
חידוש הצנרת במקומות הנדרשים עתיד לשרת אתכם לאורך זמן ולשביעות רצונכם. אתם לא צריכים את כל הלכלוך והבלגן. המאה ה-21 מאפשרת לכם ליהנות ממענה איכותי יותר ויעיל יותר.
"המומחים לאינסטלציה"- עם הידע והציוד שלנו- פשוט אין לנו מתחרים! אנחנו מספקים שירותי אינסטלציה לסקטור הפרטי והציבורי. אם אתם דורשים עבודה מקצועית, איכותית ויסודית- "המומחים לאינסטלציה" !