"המומחים לאינסטלציה" – אחת מחברות האינסטלציה המובילות בארץ, ובצדק. וותק עשיר, ניסיון וידע עצום הם שממקמים את "המומחים לאינסטלציה" על המפה כבר שנים רבות.
ל" המומחים לאינסטלציה" יש את הציוד המשוכלל והמתקדם ביותר בענף האינסטלציה והוא זה שמאפשר להם לבצע עבודות איכותיות במינימום פולשנות ומקסימום יעילות. ה"מומחים לאינסטלציה" היא החברה היחידה בארץ שבקיאה ומיומנת בשיטת אינברסיה .

מדוע כדאי לבצע חידוש לצנרת בשיטה הזו?

שיטת זו היא שיטת מתקדמת ומהפכנית בענף האינסטלציה והיא מאפשרת ביצוע מגוון עבודת אינסטלציה כגון חידוש צנרת וחידוש מרזבים. חידוש צנרת בשיטת אינברסיה מאפשר מתן מענה יישומי למגוון בעיות בצנרת מבלי לגרום לנזק, לכלול או לבצע חפירות מאסיביות שניתן להימנע מהן. מצלמות ביוב איכותיות, תוצרת גרמניה, שיש בבעלות "המומחים לאינסטלציה" מאפשרות איתור מדויק של מיקום הכשל וסדר גודל התקלה.

אבחון מדויק זה נעשה גם הוא עם מינימום פלישה במובן שאינו דורש עקירת רצפות או השחתת הגינה. לאחר האבחון של הבעיה ניתן לתת מענה באמצעות שיטת אינברסיה: חידוש צנרת. צינור חדש מולבש, מוצמד בחוזקה על גבי הצינור הפגום ומעניק תוצאה סופית איכותית ביותר. מדוע? מכיוון שהצינור החדש העשוי חומר שדומה לפלסטיק, מחוזק באמצעות סיבים של זכוכית ומוצמד לצינור המקולקל באמצעות לחץ מים או אוויר- כל אלה מביאים לכדי כך שהצינור החדש ממיר את גמישותו לנוקשות וליציבות. והתוצאה סופית: צינור מתוקן כמו חדש!!

אין צורך להחליף את הצנרת אם ניתן לבצע חידוש צנרת ביוב איכותית. חידוש צנרת עולה פחות מהחלפת צנרת, מחזיק מעמד לא פחות וכרוך בעבודה נקייה ויעילה יותר- כלומר, כמה שפחות חפירות, לכלוך או גרימת הרס. הצינור החדש מוצמד באופן הרמטי ומשרת אתכם לאורך זמן בבטחה וללא כל חשש. שיטת אינברסיה היא השיטה המתקדמת והחדשנית ביותר. עכשיו מבצעים אותה גם בישראל- "המומחים לאינסטלציה"!