למה דווקא חידוש קווי ביוב עם " המומחים לאינסטלציה ? " בגלל שלנו יש את הציוד המתקדם ביותר.

הודות לציוד בזה יש לנו יכולת לבצע חידוש קווי ביוב ללא חפירות, גרימת הרס ולכלוך. טכנולוגיה מתקדמת ומשוכללת זו מאפשרת לנו גם לעבוד בצורה נקייה וגם מייעלת לנו את תהליך העבודה ומקצרת אותו באופן משמעותי.

הרווח הוא, כמובן, כולו שלכם. חידוש קווי ביוב כרוך בניתוק מים, וככל שהעבודה מסתיימת יותר מהר כך ניתן לחזור לשגרת החיים מהר יותר.

חידוש נצרת בשיטת השרוול

מי משתמש בשירות זה?

כל מי שמחובר לביוב, היינו לקוחות פרטיים ולקוחות מוסדיים כאחד. בכל מקום ומבנה בו משתמשים במים זורמים- יש חיבור לביוב, מן הסתם: בתים, דירות, משרדים, מרכזים מסחריים, בריכות ציבוריות מרכזי קניות וכדומה.
חידוש קווי ביוב מתבצע בהתאם לצורך ולדרישה – כל מקרה לגופו של עניין. ישנן פעמים בהם מערכת הביוב זקוקה לשיפוץ / תיקון באופן חלקי או מלא – תלוי במצב התקינות של צנרת הביוב ובגילה.
העובדה שצינורות הביוב ממוקמים מתחת לאדנה ואינם חשופים לעין היא שגורמת לעבודה זו להיות כרוכה בחפירות- גם לצורך איתור מקום הבעיה וגם לצורך מתן מענה, לכלוך והרס, שלעתים הוא בלתי נמנע.

"המומחים לאינסטלציה" מסוגלים לאתר את הבעיה במערכת הביוב מבלי להזיק לה וללא כל צורך בגרימת הרס למרצפות או לגינה, חריפות עמוקות ו"שיטוט" לאורך צינורות מערכת הביוב עד לאיתור הקלה. מצלמות הביוב המשוכללת שבידנו מאפשרת איתור קל, מהיר ומדויק של הבעיה. המכשור המתקדם שלנו מאפשר מתן מענה כגון חידוש קווי ביוב באותה דרך- יעילה ומהירה, ללא לכלוך וגרימת הרס, ואולי תתפלאו אבל גם עבורכם זו האופציה הזולה יותר מבין הדרכים האלטרנטיביות, מכיוון שמשך העבודה מתקצר משמעותית ואיתו גם עלות הטיפול.