מה מושך שורשים בצנרת דווקא למערכת הביוב?

רובינו גרים ברמה זו או אחרת בסביבה מוקפת עצים. בין אם אנו גרים בעיר או במושב, ובין אם אנו גרים בבית קרקע עם חצר מטופחת בצמחייה ובעצי פרי, ובין אם אנו גרים בבית דירות משותף.

מדוע שורשים בביוב היא בעיה כל כך נפוצה?

מערכת הביוב שלנו מיועדת לסילוק פסולת אורגנית ודטרגנטים שאנו מייצרים. הפסולת הזו מסולקת באמצעות מים. העובדה שמערכות הביוב משופעות במים ובשאריות אורגניות היא זו שמושכת אליה באופן טבעי את שורשי העצים, היות והיא מהווה עבורם מקור מים ומזון מצוין! מה יותר טבעי לעצים שלנו מאשר להימשך למקורות מזון ומים שנמצאים "ממש מתחת לאף שלהם?"

 

 

מה שטבעי לעצים לא טבעי למערכת הביוב

אנו, "המומחים לאינסטלציה", מסבירים לקהל הלקוחות שלנו כי שורשים בביוב עלולים לגרום עם הזמן לסתימות חלקיות או מלאות, לשברים ונקבים בצינורות הביוב ולעיתים לכשל מערכתי של המערכת כולה. חשוב לציין כי כל שורשי העצים מפעילים לחץ על בצינורות תוך כדי שהם צומחים פנימה אל נבכי הצנרת, אולם יש עצים שיש להם שורשים חזקים וארוכים במיוחד: פיקוסים, למשל.
מי לא מכיר את המדרכות שבקרבת עצי פיקוס? מדרכות עקומות, מרצפות בולטות ולא ישרות, כבישים הרוסים שדורשים שיפוץ ולא פעם גם חצרות ושבילי גישה של בתי קרקע שיש בקרבתם פיקוסים- שבילי גישה עם מהמורות. עצים הם חלק מהטבע וחלק גם מהנוף העירוני.

טיפול נכון בבעיה הוא חיתוך שורשים בביוב תאפשר לנו ליהנות מצמיחה של עצים בסביבת המגורים שלנו מבלי להזיק להם ומבלי לסכן את תקינותה של מערכת הביוב שלנו.

המומחים לאינסטלציה עובדים בצורה כזו שאין צורך לבחור בין "עצים" לבין "מערכת ביוב". מקצועיות היא שם המשחק שלנו, וכלים ומכשירים באיכות גבוהה מאפשרים לנון לתת מענה הולם ואיכותי.