החלפת הצנרת אחת לכמה שנים חוסכת כסף ובעיות. היות וכל צנרת חשופה לבלאי טבעי, יש צורך להחליף אותה כדי להחזירה לפעילות מלאה. מעבר לכך, ברוב המקומות הצנרת סובלת מתקלות על רקע סתימות, חסימות שורשים, הצטברות משקעים, חלודה, אבנית ועוד. בין היתר, גם את הבעיות הללו ניתן לפתור רק באמצעות החלפה מלאה של הצנרת ושימוש בקווי ביוב חדשים.

איך המומחים לאינסטלציה מחליפים צנרת ביוב?

העובדה שהצנרת נמצאת מאחורי הקירות ומתחת לרצפה לא אמורה לפגוע באיכות החיים שלך. אם ברצונך להחליף את צנרת הביוב במהירות וביעילות, כל שעליך לעשות הוא לפנות אל המומחים לאינסטלציה. לנו יש את הניסיון, הידע והכלים לבצע החלפת צנרת בטכנולוגיה מתקדמת ואנו מרכזים את כל השירותים החשובים לפתרונות מתקדמים כמו פתרונות לבעיית שורשים בביוב, תיקון מרזבים ועוד תחת קורת גג אחת.

המומחים לאינסטלציה מבצעים החלפת צנרת ביוב בשיטות מתקדמות. הטכנולוגיה שבה אנו משתמשים מאפשרת להסיר שורשים בצנרת בלי להרים את הריצוף, למצוא את מקור הנזילה בלי לשבור את הקיר ולאתר תקלות ובעיות עם מצלמות וגלאים. במקביל, אנו משתמשים ברובוטים חכמים כדי לקצר את משך הזמן שעובר מרגע הופעת הבעיה ועד הפתרון.

החלפת צנרת ביוב בשיטות מתקדמות
החלפת צנרת ביוב בשיטות מתקדמות – שיטת השרוול

כך נמדדת יעילות של החלפת צנרת ביוב

השקעה חד פעמית בהחלפת צנרת משביחה את ערך הנכס. כמו כן, זו השקעה שמומלצת גם עבור בעלי משרדים, חנויות ועסקים ולעיתים היא נדרשת במוסדות ציבור כגון בתי ספר וגנים. בכל אחד מהמקרים האלה, הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שהחלפת הצנרת נעשית בצורה יעילה ועל בסיס ידע ומומחיות.

בהחלפת צנרות אין מקום לפשרות. מלבד נגישות מוגבלת, הטיפול בצנרת גם דורש מידה מסוימת של עדינות. חידוש צנרת ללא הרס היא הדרך המומלצת מכיוון שכל פעולה לא נכונה או מיושנת עלול לגרום יותר נזק מתועלת – אלא אם משתמשים מלכתחילה ברובוטים ובאמצעים מדויקים.

החלפת צנרת ביוב בשיטות מתקדמות היא לא פריבילגיה

צנרת ביוב תקינה היא תנאי לשמירה על היגיינה והחלפה שלה אחת לתקופה מסוימת היא לא פריבילגיה אלא דרך חיים. שיטת השרוול היא המומלצת ביותר לביצוע עבודות מסוג זה.
אם ברצונך לתאם עוד היום החלפת צנרת ביוב בשיטות מתקדמות ללא חפירות והריסות מיותרות, נשמח לתאם עבורך שיחת היכרות עם המומחים לאינסטלציה.

לפרטים נוספים אודות השיטה צפו בסרטון הבא: