בעיות או כשלים במערת הביוב לרוב לא נראים לעין היות וצינורות הביוב ממוקמים בתוך האדמה. במקרים בהם אתם מקבלים חשבונות מים גבוהים מהרגיל בצורה מוגזמת או במקרים בהם אתם רואים התנקזות של מים על פני האדמה- בחצר, או מים שלא מחלחלים באופן חופשי דרך פתחי הניקוז- אתם מבינים כי ישנה בעיה ויש לאבחן אותה ולטפל בה.
אולם במקרים רבים בעיות מתחילות להתהוות מתחת לפני הקרקע בשעה שאינכם חשים בדבר. צילום צנרת ביוב כתחזוקה שגרתית מונעת יכול לחסוך לכם הרבה כסף. מערכת הביוב פועלת 24 שעות ביממה ללא הפוגה.
כמו כל מערכת שמשתמשים בה לאורך זמן, גם מערכת הביוב צוברת בלאי. בלאי שבא לידי ביטוי בנקבים זעירים, קריסות של צינורות ביוב, כיפופים, עיוותים או שברים.

כיצד מתבצע צילום צנרת?

צילום צנרת המתבצע באמצעות מכשור מתקדם ומשוכלל מאתר גם את הנקב הזעיר ביותר ואת מיקומו המדויק. ממצאי הצילום מאפשרים תיקון צנרת ביוב יעילה. היינו, חדירה למקום הדורש התערבות מבלי להזדקק ל"חיטוט" שווא עד לאיתור הנקב או השבר. מצלמות ביוב מאיכות זולה, לרוב מתוצרת סין, לא פעם מפספסות לגמרי את הבעיה ומשדרות ממצאים תקינים, או מאתרות את הבעיה אולם לא מדייקות במיקומה הפיזי או בסדר הגודל שלה.
כתוצאה מכך, תיקון צנרת ביוב כרוכה בכניסה למקום לא נכון, לגרימת נזקים לגינה או לעקירת מרצפות שלא לצורך.

"המומחים לאינסטלציה" הם החברה היחידה שבבעלותה מצלמות ביוב גרמניות. ממצאי הצילום של מצלמות אלה מאופיינות בדיוק מרבי וביכולת לתת מענה הולם ואיכותי. כל נקב זעיר שמאותר בשלביו הראשונים ומקבל טיפול הולם אינו מתרחב לכדי חור גדול, שבר או אפילו קריסה של חלק מהצינור. העובדה כי ניתן לאתר אותו כבר בשלביו הראשוניים ולטפל בו בהתאם, חוסך לכם, בסופו של דבר, עלויות גבוהות ומיותרות.