צילום קווי ביוב זאת עבודה למומחים לאינסטלציה

אחת השיטות החדישות והמתקדמות בתחום האינסטלציה פיתח שיטה של צילום קווי ביוב. שירות זה נחשב כמתקדם ויעיל במיוחד, שחשוב לדאוג שיתבצע לפני כל פעולה שמתבצעת לצורך תיקון נזילות ופגמים אחרים בצנרת.
צילום קווי ביוב מאפשר לדעת בדיוק היכן נמצאת הבעיה וכך ניתן לטפל בה בלי לגרום לנזק מעבר לנדרש וכמובן בצורה הרבה יותר יעילה ומהירה.

צילום ביוב מבצעים בתוך הצנרת מבפנים במטרה לדעת היכן נמצאת החסימה, הפיצוץ או הסדק שגרם להצפה או סתימה של מהלך הביוב. בעבר, תיקון בעיות של קווי ביוב הצריכה ניחוש היכן בדיוק נמצאת הבעיה.
ברוב המקרים נאלצו לחפור לשבור ולהרוס ריצוף וכדומה ולגרום לנזקים נוספים על מנת לאתר את הבעיה. המכשור שקיים היום ושבאמצעותו ניתן לדעת בדיוק היכן נמצאת הבעיה הוא מצלמה מתקדמת שניתן להכניס אל תוך הצנרת ללא פגיעה ביכולות הצילום שלה. המצלמה יכולה להסתובב על צירה למעלה, למטה, אחורה, קדימה, ובאמצעות התמונה שהיא מפיקה ניתן לדעת היכן נמצאים החסימה או הקרע בדיוק.

צילום קווי ביוב בטרם מטפלים בבעיה – היתרונות

 

  • פחות נזק לצנרת ולסביבה – צילום קווי ביוב מאפשר לאינסטלטור לדעת בדיוק היכן נמצאת הבעיה ולהחליף אך ורק את קטע הצנרת שבאמת היה צריך החלפה.
  • עלויות מופחתות – מכיוון שצילום קווי ביוב מספק ידיעה ברורה לגבי מיקום התקלה, הרי שניתן להחליף אך ורק את הקטע שבאמת דורש החלפה ולשלם רק עבור הקטע הזה ולא עבור קטע ארוך שלהחליפו היה מיותר.
  • זמני ביצוע קצרים וממוקדים – האבחון בעקבות הצילום מאפשר לדעת מה מבצעים מראש וכך ניתן להיערך מבעוד מועד ובאופן טבעי לקצר את זמן הטיפול.

 

 

שיקום צנרת אצל המומחים
שיקום צנרת אצל המומחים

חברת מ.איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ

 

מבצעים צילום קווי ביוב בכל תנאי שטח ולכל סוגי הקווים והקטרים. מ. איתן הינה החברה המובילה בישראל לשיקום, חידוש, תיקון צנרת ביוב/ניקוז ללא הריסה , שבירה, וכל זאת על ידי רובוטים מהמתקדמים ביותר בעולם. חברתנו היא הראשונה בארץ אשר משלבת רובוטים ייעודים למטרה זו.

לרשות חברת מ. איתן וצוות עובדיה המיומן, מספר מצלמות \רובוטים מהמשוכללים והטובים בעולם. בעזרת ציוד מתקדם זה וידע רב בתחום ניתנים שרותי צילום קווי ביוב למטרות שונות כגון :איתור נזילות, כיפופים בצינור, שברים בצינור, איתור חסימות (סתימות) וכמו כן צילומים יזומים לבדיקת ביוב חדש, למסירת פרויקט, בדיקת מרזבים לאיתור כשלים או חסימות, איתור בריכות הקבורות בחצר ועוד מגוון רחב.

בעזרת הצילום ניתן לקבל אבחון מדויק של מקום הכשל. ניתן לבצע תיקון צנרת ללא הרס,העבודה מתבצעת ללא שבירה והריסה ומעניקה ללקוחות החברה שירות מקצועי ואיכותי ועד לפתרון מושלם.

ביצוע העבודה נעשה תחת אחריות מלאה אחר כל השלבים. לחברה מספר צוותים בפריסה ארצית המגיעים אליכם במהירות ומבצעים את עבודתם בצורה מקצועית ולשביעות רצון הלקוחות.