בעידן המודרני גם תחום הביוב על מגוון התקלות והבעיות זכה לשיפורים טכנולוגיים המסייעים רבות בהתמודדות עם בעיות הקשורות בצנרת ובמהלך תקין של מערכת הביוב. לצורך כך הוכנסה לאחרונה שיטת בדיקה וטיפול מדויקת המאפשרת לטפל במפגעי ביוב במהירות, ללא חפירות מיותרות והוצאות כספיות גבוהות בצורת צילום קווי ביוב.

צילום קווי ביוב במצלמת 360

צילום קווי ביוב, מאפשר פעילות ביוב תקינה ולחלופין מאפשר פתיחה של סתימות אשר נוצרו כתוצאה מפעילות לא תקינה במערכת הביוב. מערכת הביוב היא הסתעפות הולכת וגדלה של צינורות, שמטרתה העיקרית היא לשנע את כל הפסולת שאנו מייצרים בשימושים מאוד ממוקדים. מערכות הביוב הביתיות, וגם במערכות תעשייתיות, כדי לשמור על פעילות ביוב תקינה יש צורך לפתוח סתימה שנוצרה מסיבה זו או אחרת כאשר אחת הפעולות הראשונות היא צילום קווי ביוב וצינורות.
צילום צנרת ביוב מתבצע על ידי מצלמת רובוט אשר פועלת באמצעות מעגל סגור. המצלמה עובדת בפריסה של 360 מעלות המאפשרת בצורה רחבה, לעלות על כל תקלה אשר עשויה להיווצר בקו הביוב כמו: בעיות שורשים, לכלוך מצטבר או שברים שהצטברו עם השנים בקווי הביוב. אופן הביצוע של צילום הביוב ואיתור הנזקים הוא יסודי ויעיל ביותר ומונע פעילות מיותרת ורבת עלויות של הריסה ושיפוץ של התשתית בה עוברים קווי הביוב.

איתור הבעיה

תחום איתור בעיות ביוב אינו מאפשר עבודה חובבנית או טיפול עצמי בתקלות, על כן בחברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ תוכלו ליהנות משירותי צילום קווי ביוב מהמומחים בתחום. חברת מ.איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ היא החברה המובילה בישראל לשיקום, חידוש, תיקון צנרת ביוב\ניקוז ללא הריסה , שבירה, וכל זאת על ידי מכשור מהמתקדם ביותר בעולם. בעזרת המכשור, מאתרים, מצלמים ומסלקים את כל סוגי הכשלים בצנרת הביוב \ ניקוז כגון: בטון בצנרת, מעיכות צנרת, גופים זרים שחדרו לצנרת, ברזל וכו'.

מהו השלב הבא?

לאחר שאותרו סוגי הכשלים, מתקנים את הנזק שנגרם לצנרת במידת הצורך והכל ללא שבירות, ובצורה מהירה , נקייה ואמינה. אבחון בעיות בצנרת הוא מכה מקדימה להמון תחלואות הציוד המתקדם והידע הרב מאפשר לחברה להעניק לכם מגוון רחב של שרותי צילום ביוב למטרות שונות כגון :איתור נזילות, כיפופים בצינור, שברים בצינור, איתור חסימות, ואף צילומים יזומים לבדיקת ביוב חדש, למסירת פרויקט, בדיקת מרזבים לאיתור כשלים או חסימות, איתור בריכות הקבורות בחצר, תיעוד עבור מחלוקות מול חברות הביטוח ועוד.
בכל מקרה ניתן לקבל צילום ביוב ובנוסף חוות דעת מומחה בדו"ח מפורט המלווה בתמונות וקטע וידאו ממצלמה ממוחשבת , לרבות הטבעה של השם ותאריך בגוף הסרטון.

אם נתקלתם בבעיה במערכת הביוב, תוכלו ליהנות לשירות מהיר אמין ואיכותי בפריסה ארצית מחברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ.