כשבאים לטפל בבעיה בצנרת הביוב, הבעיה הגדולה והמשמעותית ביותר בדרך לפתרו הינה זיהוי נכון ומדויק של מיקום הבעיה ושל האופי שלה. עד לפני מספר שנים, האפשרות הכמעט יחידה לזיהוי בעיות אינסטלציה שונות ובעיקר בעיות ביוב, היתה הסתמכות על הניסיון המצטבר של האינסטלאטור. איש המקצוע הזה, המתמחה בשרברבות ומכיר על בוריו את תחום העיסוק שלו, לומד לזהות עם השנים, באמצעות סימנים חיצוניים או ניתוח נכון של הדיווח של בעלי הנכס המתארים את הבעיה שלהם, את אופי התקלה. ועדיין, בלי ציוד מתאים ובהעדר צילום קווי ביוב איכותי ומדויק, קשה לזהות הן את חומרת הבעיה והן את האופי המדויק שלה, לא כל שכן את המיקום שלה. מהו בעצם צילום קווי ביוב ואיך הוא מתבצע? אילו בעלי מקצוע מבצעים צילומי ביוב כאמור באיכות הגבוהה ביותר?

צילום קווי ביוב והתועלת שבצידם

צילום קווי ביוב הוא צילום החלק הפנימי של הצנרת, בעיקר צנרת המשמשת לסילוק הביוב והשפכים מבית מגורים או מכל מבנה אחר. צילום הביוב כאמור לעיל הוא למעשה הדרך הטובה והיעילה ביותר הקיימת כיום, לזהות בצורה הטובה ביותר בעיות בצנרת. צילום קווי הביוב מאפשר לזהות באופן מדויק את שלושת המרכיבים העיקריים של בעיות בביוב: אופי הבעיה, חומרת הבעיה ובעיקר – את המיקום המדויק שלה. כאשר שלושת הנתונים הללו ידועים, הרבה יותר קל לאנשי המקצוע האמונים על הטיפול בבעיה, לתכנן את הדרך הנכונה לטפל בה ולהוציא לפועל את התוכנית בצורה המדויקת ביותר.

מי מבצע צילומים של קווי ביוב

צילום קווי ביוב מתבצע על ידי איש מקצוע מיומן, הצילום יכול לסייע בפתיחת שורשים בביוב. המקצוען כאמור מתמחה בתחום הטיפול באינסטלציה ברמות הגבוהות ביותר. מקצוען כזה יכול לזהות את חומרת הבעיה ולהצביע על האמצעים הנדרשים לטיפול יעיל בה. המקצוענים אם המומחים המוכרים ביותר ואמונים על ביצוע מדויק של צילום קווי ביוב. בשלב הבא מטופלות הבעיות שאובחנו במהירות וביעילות. יש לכך סתימה בביוב? אתם במקום הנכון. צרו קשר כבר כעת והמקצוענים שלנו יחזרו אליכם בהקדם. הם יצלמו את קווי הביוב ויאבחנו בדיוק הרב ביותר את הבעיה ואת הטיפול הנדרש בה.