צילום צנרת ע"י "המומחים לאינסטלציה" – יעילות היא שם המשחק!

במקרים בהם מיקום הבעיה ומקורה ידועים חד משמעית וללא כל ספק או סימני שאלה, הרי שבהחלט ניתן לוותר על ביצוע צילום ביוב. יחד עם זאת, ברוב המקרים מיקומה של הבעיה והגורם לה מוטלים בספק היות ומערכת הביוב ממוקמת בתוך האדמה ואינה גלויה לעין.

כך למשל, כאשר אנו מבחינים בנזילה בחצר או באחד מחדרי הבית, אין פירוש הדבר היא הגורם לנזילה נמצא ממש בסמוך לה. כך למשל, במקרים בהם הגורם לנזילה הם שורשים בצנרת, פירוש הדבר שבמקום מסוים במערכת הביוב השורשים האלה יצרו לחץ וגרמו לנזק מבני: שבר, סדק, נקב, השתחררות של אטמים או חבלה בהם ועוד.
העובדה שגם אם אנו יודעים ללא צילום ביוב כי הגורם לנזילה הם שורשים בצנרת, עדין לא מאפשרת לנו לדעת היכן בדיוק נגרם הנזק. ללא ביצוע צילום ביוב ייאלצו בעלי המקצוע פשוט להרים את מרצפות הבית עד לאיתור הבעיה ו/או לחבל בגינה המטופחת שלכם ע"י חפירות מיותרות. פעולות אלו דורשות מכם זמן וכסף לתקן את הנזקים, ועוד לא דברנו על הלכלוך והאבק.

"המומחים לאינסטלציה" משתמשים במצלמות ביוב משוכללות תוצרת גרמניה, ומבלי ללכלך, להרוס את הגינה ולהסיר את מרצפות הבית (ומה עושים כאשר יש לכם בכלל שטיח מקיר לקיר או רצפת עץ??) ומאתרים את מקום הבעיה ואת מה שגרם לה. באופן כזה ניתן לתת מענה הולם ולא לטפל "על עיוור, או לספק פתרון זמני. כך נחסכת מכם עוגנת נפש ועבודה מאומת, מתסכלת ומיותרת.

ובתמורה?

אתם מקבלים אבחנה מקצועית ומדויקת. טיפול הולם בבעיה וכל זאת באמצעות עבודה נקייה ויסודית. מצלמות ביוב איכותיות מאפשרות חדירה לכל מערכות הביוב מבלי להזיק לצנרת עצמה. זה היתרון שלה, ורק לנו, המומחים לאינסטלציה יש את מצלמות הביוב המשוכללות ביותר שקיימות כיום.