צילום קו ביוב מומלץ מאוד טרם מבצעים תיקון ביוב. מדוע?

כל כשל במערכת צינורות הביוב דורש תיקון ביוב, ויפה שעה אחת קודם. למעשה, בעיה מינורית שאינה מאותרת בזמן ואינה מטופלת במועד, צפויה להפוך לבעיה גדולה ומורכבת יותר, שהטיפול בה עלול להיות פולשני יותר, חודרני יותר ויקר יותר.

כיצד מסייע צילום קווי ביוב להקל על המלאכה?

מצלמות ביוב הן מצלמות רובוטיות המהונדסות באופן כזה, שמאפשר להן לחדור לנבכי מערכת הביוב ולשקף לאיש המקצוע המפעיל אותן את כל מה שתחולל בתוך הצינורות הללו. במובן זה, הן חוסכות את הכניסה האגרסיבית לתוך צינורות הביוב- כניסה שפירושה עקירת רצפות, מדשאות או צמחייה לצורך איתור הבעיה, מיקומה והיקפה.

"המומחים לאינסטלציה" היא חברת האינסטלציה הבלעדית בישראל אשר בבעלותה מצלמות ביוב תוצרת גרמניה, המסוגלות לרמת דיוק מרבית הן באיתור מיקום הבעיה והן באיתור הגורם לה. צילום קווי ביוב באמצעות מצלמה זו בהחלט עושה את החיים קלים יותר, מאחר והיא מאפשרת לאנשי המקצוע לטפל בבעיה באופן ממוקד ויסודי מבלי לגרום להרס לחלקים אחרים בביוב, שאין כל צורך לגעת בהם.

תיקון ביוב המתחיל בביצוע צילום צנרת עשוי להימשך פרק זמן קצר ולהיות כרוך בעלויות נמוכות יותר,מאשר לו היו אנשי המקצוע מתבקשים "לחפור את דרכם" לאורך צינורות הביוב עד לאיתור הבעיה. זה המקום לציין כי צילום קווי ביוב באמצעות מצלמות איכותיות ומשוכללות מוודא כי כל בעיה, גם כזו שלא חשבתם שהיא קיימת, מאותרת באופן מדויק. אין צורך להרבות במילים: תיקון צנרת ביוב בשלבים מוקדמים של הבעיה חוסכת עלויות ועגמת נפש בעתיד.