גריז, בוצה, חול ופסולת הם הגורמים העיקריים של חסימות בצנרת ביוב מסחריים. שירותי סילון מים בלחץ גבוה שלנו יכולים לעזור לך בשטיפת קווי ביוב על ידי:

  • חדירה והפיכת הגריז לתחליב
  • שבירת הבוצה/הרפש והפסולת
  • מעיכת/ריסוק שורשים
  • הסרת אבנית קשה
  • שטיפת המערכת

נעשה שימוש במכונות כבלים לפתיחת קו ביוב ולשבור מכשולים מוצקים.
אולם, מכונות אלו פחות יעילות בשטיפות ביוב להסרת חסימות רכות יותר כמו גריז, אבנית והצטברויות אחרות. מכונות כבלים יקדחו חורים דרך הבוצה, אבל הן לא יכולות יעילות בשטיפת קווי ביוב ולנקות ולדחוף את הפסולת מחוץ לצנרת הביוב באותה מידת יעילות של סילון מים.

שימוש בסילון מים
שימוש בסילון מים המומחים לאינסטלציה

כיצד עובד סילון מים?

סילון מים בלחץ גבוה היא דרך יעילה, חסכונית ובטוחה מבחינה סביבתית לשטיפת קווי ביוב. בעזרת שימוש במשאבות מתקדמות וזרנוקים גמישים, מים רגילים נדחפים בעזרת מידות שונות של לחץ אל תוך צנרת הביוב. זרבובית מיוחדת מורכבת על קצהו של זרנוק חזק במיוחד לשם כיוונים של זרמים קדימה ואחורה, אשר מכוון זרמים חזקים מרוכזים במיוחד של מים כל הדרך אל קירות הצינור, חותכים דרך החסימות וההצטברויות הקשות ביותר לשם ניקוי יסודי של הצינורות.

תחזוקה שגרתית מניעתי לשטיפת קווים בעזרת סילון מים היא המפתח לשמירת הזרימה החופשית בצנרת הביוב.
מסעדות ומוסדות מסחריים אחרים דורשים לעיתים קרובות שימוש בסילון מים בלחץ גבוה על מנת להסיר משקעים של חומרים מינראליים, הצטברות של גריז, רפש ופסולת המצטברים בצנרת הביוב. עסקים מסוימים יכולים לדרוש שטיפות קווי ביוב אחת ולפעמיים אף שניים במשך השנה, בעוד מסעדות ומוסדות מסוימים נהנים מניקוי מדי חודש או רבעון.

סתימות בביוב יכולות להביא לאובדן זמן עבודה, וזמן אבוד זה בכל תעשייה משמעו אובדן לקוחות והכנסות. זוהי הסיבה מדוע רבים מהלקוחות שלנו מעדיפים לבנות תוכנית לוח זמנים לשירותי שטיפות קווי ביוב, אשר שומרת על זרימה חופשית בצנרת שלהם. צינורות נקיים יותר משמעם פחות שיחות קריאה לשירות, פחות אובדן זמן עבודה, חיסכון בסך העלויות ודבר אחד פחות שאתה צריך לדאוג לגביו.