למרות כל החידושים וכל הפיתוחים הענף האינסטלציה והביוב, קיימים כיום עדיין מערכות ביוב הנזקקות לתיקון בעקבות נזק הנגרם לצנרת מסיבות שונות כמו קריסת צנרת ביוב, טיפול רשלני ולא מקצועי בפתיחות סתימה, חדירה וצמיחה של שורשים, פגיעה בצנרת מחפצים שונים ועוד מגוון סיבות שלכולם מכנה משותף צנרת ביוב לא תקינה.

תיקון צנרת ביוב לא תמיד חייב להיעשות בהחלפת קטע קו או הקו כולו. בעקבות השיפורים והטכניקות החדשות בתחום ניתן לפתור תקלות בצנרת ביוב על ידי החדרת שרוול צנרת ביוב ללא הרס וחפירות מיותרות.

שרוול צנרת ביוב כיצד מתבצע?

בזכות הטכנולוגיות המתקדמות בענף התקנת שרוול צנרת ביוב נעשה בשלב ראשון באיתור הנזילה באמצעות מצלמות חכמות המוחדרות לצנרת ומאתרות באופן מדויק את מקור הבעיה. בנוסף, מצלמת הביוב מובלת באמצעות רובוט איתור מקור הבעיה מעביר נתונים נוספים של גודל הסדק או השבר, סיבת המפגע ועוד נתונים אשר מסייעים להחדיר את שרוול צנרת הביוב.

בשלב הבא, מתבצעת הכנה של הקו והמקום המיועד להחדרת שרוול צנרת הביוב. לאחר מכן הרובוט מחדיר את השרוול עד למקום המפגע ובעזרת ניפוח ומשיכה ופעולות נוספות מצמידים את שרוול צנרת הביוב לדון הצינור הישן, מקשים את ההצמדה על ידי פעולת חימום ובכך בעצם יוצרים מעבר צינור בתוך צינור ולמערכת ביוב שתפעל באופן תקין. היתרון בפעולה זו מאפשרת ביצוע שיקום של כל צנרת ביוב ללא הרס או שבירה, במקומות ציבוריים גם אין צורך בסגירת קטעים למעבר וללא פגיעה בתשתיות אחרות או הפרעה לעוברים ושבים.

שרוול צנרת ביוב רק אצל המקצוענים

חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ הינה החברה המובילה בישראל לביצוע עבודות אינסטלציה מים וביוב ובין שאר התמחויותיה, מבצעת החברה שיקום ותיקון צנרת ביוב בכל קוטר ובכל תנאי שטח בכל נקודה ברחבי הארץ. החברה מבצעת את עבודתה באמצעות ציוד מתוחכם והמתקדם ביותר בעולם, ועם צוות עובדים מיומן ומקצועי אשר מבצע את מגוון העבודות ביעילות רבה ללא הרס ושבירות מיותרות.

כחלק מהשירות חברת מ. איתן מומחים לאינסטלציה בע"מ, מבצעת החברה שיקום ותיקון צנרת ביוב באמצעות התקנת שרוול צנרת ביוב לכל סוגי וגדלי הצנרות בשיטות מתוחכמות ובעזרת רובוטים משוכללים אשר ברשות החברה. כל ביצוע העבודה נעשה תחת אחריות מלאה וביצוע איכותי מהיר ויעיל על מנת לתת לכם מענה מקצועי ולהחזרת מערכת הביוב לתפקוד מקסימלי ואופטימלי לאורך זמן רב.