למומחים לאינסטלציה יש את המומחיות המסחרית בתחום האינסטלציה ואת הציוד הנדרש לתיקון והחלפה של צנרת ביוב מהמתקדמות בעולם.
בנוסף לשיטות התיקון וההחלפה המסורתיות עבור פרויקטים קטנים וגדולים, אנו עושים שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר להחלפת צנרת ביוב ללא חפירות.

אנו יכולים לאבחן את הבעיה ולהציע פתרונות חלופיים העונים גם על חששותיך בנוגע לתפקוד העסק שלך וגם על החששות שלך בנוגע לתקציב. המומחים לאינסטלציה עושים שימוש בטכניקות החלפת קווי ביוב של צנרת או לשם תיקון צנרת ביוב.

מהו התהליך?

תיקון צנרת ביוב הוא התהליך של תיקון צינורות ביוב פגומים על ידי יצירת "צינור בתוך צינור" על מנת לשקם את התפקוד והזרימה. תבנית עשויה חומרים אפוקסיים מונחת מחדש ע"י רובוט בתוך הצינור הקיים על מנת ליצור קיר פנימי חדש ושלם. תיקון צנרת ביוב יכולה להתבצע דרך פתחי הריקון בבניין ולעיתים דורשת מעט חפירה. נעשה שימוש תיקון פנים צנרת על מנת לתקן צינורות שניזוקו בגלל צמיחת שורשים בביוב, סדקים וחורים בפתחי האטימה, למלא את מקומם של צינורות חסרים ואטמי חיבורים מתחת לקרקע, בצינורות ניקוז על גגות, בקווי סערה ומתחת לבטון.

החלפת קווי ביוב של צנרת הביוב היא יציבה מאד, וכל החומרים בהם משתמשים בתהליך לא מסוכנים. במשך עשורי שנים, הדרך היחידה להחליף או לתקן צנרת ביוב שבורה הייתה לחפור תעלה עמוקה (בדרך כלל מטר עד שני מטר מתחת לאדמה) על מנת לחשוף את מלוא אורכו של הצינור. היה צריך להוציא את הצינור הישן ולזרקו, במקומו להניח בזהירות במקומו צינור חדש ולהתיך אותו אל הצינורות הקיימים בנקודות החיבור.

האם יש לכם טכניקה או שיטה כלשהי?

המומחים לאינסטלציה עושים שימוש בטכניקות תיקון ע"י רובוט שנכנס לתוך צנרת הביוב על מנת לתקן מקטעי צנרת מחומרים אפוקסיים, פריצה לצנרת במקום החלפת צנרת.
השיטה של המומחים לאינסטלציה היא אינה-פולשנית הגישה לצינורות הפגומים מתחת לקרקע נעשית ע"י רובוט מתוחכם בעזרתו ניתן לתקן את הצנרת השבורה, הרובוט ההידראולי פורץ-הצנרת שלנו דוחף צינור להחלפה ללא חיבורים בגודל מלא, אל תוך נתיב הצינור הישן, ותוך כדי כך שובר את הצינור הישן הפגום. ברגע שהעבודה הושלמה לא נותרים כמעט או בכלל סימנים לפעילות שנעשתה.

אנו משתמשים בצינור פוליאתילן חזק מאוד, בעל תוחלת חיים ארוכה והוא אטום וחסין מפני מזילות או חדירות שורשים.