איך שורשים חודרים אל צינורות בטון? כיצד מונעים נזילות, סתימות ופיצוצי מים בגלל חדירת שורשים לצנרת?

שורשי עץ נוטים לחדור אל תוך מערכות מים, ביוב וצנרת בגלל שהם ניזונים ממים ושאריות אורגניות. בפועל, שורשים רבים יכולים לחדור אל תוך הביוב אפילו דרך סדק קטן וכמעט בלתי נראה לעין. מאותו רגע והלאה, זה עניין של זמן עד שיופיעו גם סתימות קשות ומורכבות שעלולות להשבית את הצנרת ואת מערכת הביוב. אז מה עושים? חותכים את השורשים באמצעות רובוטים משוכללים ונפתרים מהבעיה.

המומחים לאינסטלציה מגנים עליך מפני סתימת שורשים בביוב

במקום לחכות שהסתימה תחמיר ומי השופכין ישטפו את הבית, מה שכדאי לך לעשות הוא ליצור קשר עם המומחים לאינסטלציה: אנחנו מתמחים בחיתוך שורשים ושימוש ברובוטים מסוג R125 + WJ125 מבטיח עבורך תוצאות טובות שלא העזת לדמיין!

טיפול בסתימת שורשים בביוב המומחים לאינסטלציה
טיפול בשורשים בביוב המומחים לאינסטלציה

כך מזהים חסימת שורשים בביוב

טיפול בסתימת שורשים בביוב מלווה בקושי בזיהוי סתימת שורשים נובע מייחוס תכונות חזקות מדי לבטון. זה נכון שהבטון הוא חומר חזק, אך גם צינורות שעשויים ממנו לא אטומים לחלוטין. היות ובמשך השנים כל צינור נוטה להישחק ולסבול מבלאי, סדקים שנוצרים על פני השטח גורמים לכך שהשורשים יחדרו פנימה ולאחר מכן יגרמו לסתימות.

הדבר הכי חשוב הוא לזהות מוקדם שורשים בביוב, את חדירת השורשים וכך להגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפול בפתיחת שורשים בביוב. אפשר לזהות שמדובר על חסימת שורשים באמצעות מבט מבחוץ, בעזרת החדרת מצלמה תרמית לאחת היציאות של הצינורות או על פי גילויי רטיבות באזורים שבהם לא אמורים להיות מים. כמו כן, תמיד כדאי להקדים את הפנייה לאנשי מקצוע כדי לקבל תמונת מצב יסודית.

הסרת שורשים בביוב עושים איתנו

טיפול בסתימת שורשים בביוב הוא עניין למקצוענים הניסיון של המומחים לאינסטלציה מוכיח שאי אפשר להיפטר משורשים בעזרת גיזום או אפילו באמצעות חומרים כימיים. במקום זה, מה שעדיף לעשות הוא להסיר אותם בצורה יסודית וללא מגע פיזי בשומן או בצינור.

יש לך סתימת שורשים בביוב וברצונך ליהנות מיתרונות דומים? באפשרותך להשאיר פרטים כאן וליהנות מתפעול מקצועי של רובוטים על ידי המומחים לאינסטלציה.