תיקון מרזבים אצל המומחים

מרזבים גלויים או סמויים עם הזמן דולפים, סדוקים, מטפטפים או מתעוותים על כן יש לטפל בהם מידית וברוב במקרים להחליפם. אחרי הכל המרזבים אמורים לסלק מי גשמים ולמנוע את חדירתם לתוך המבנים.
בעיית מרזבים עלולה להופיע בכל סוגי המבנים, בתי מגורים, בנייני דירות, משרדים, מוסדות ציבור, מבני תעשייה ועוד. כיום נהוג להתקין מרזבים מחומרים מאריכי ימים כגון PVC או אלומיניום.

בעבר נעשה שימוש גם בפח, חומר שמחליד עם השנים. מומלץ מאוד לבדוק את המרזבים לקראת בוא החורף, לפני הגשם הראשון. בדיקה של המרזבים לפני הגשם הראשון, ניקויים, תיקון כל תקלה שנתגלתה בהם והבטחת ניקוז יעיל של המים מהגג עשויה לחסוך הוצאות נכבדות שנידרש להן אם כתוצאה מתקלה במרזב יחדרו מים אל המבנה.

תיקון מרזבים זריז ובמחיר שפוי

חברת מ.איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ, מבצעת תיקוני אינסטלציה בכל סוגי הצנרת לרבות מרזבים. כאשר היא פועלת בשיטה חדשנית ומתקדמת לתיקון המרזבים בצורה יעילה מהירה וחסכונית.
מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ מתקנים מרזבים בשיטת האינברסיה. חידוש מרזבים בשיטת האינברסיה מעניק תוצאות מדהימות וחוסך מכם את העלות של החלפת כל המרזבים.

בשיטה האינברסיה, חברת מ. איתן וצוות עובדיה המיומן, יוצקים צנרת חדשה בסמוך לדפנות הצנרת הישנה אותה רוצים לחדש. שרוול אלסטי בעל יכולת התאמה לעובי ולקוטר הנדרשים משמש לצורך יציקה זו. ערבוב שרפים מסוים במינונים קבועים וידועים מראש משמש לדבקים שעושים עבודה מצוינת ! מספיגים את השרוול האלסטי בשרפים שעורבבו ומשחילים אותו בהיפוך תוך כדי שמפעילים לחץ מסוים וטמפרטורה נדרשת. הלחץ והחום שמופעלים הם המקבעים את הצנרת החדשה במקומה ומעניקים לכם מרזבים חזקים מאוד, בעלי כושר עמידות גבוה במיוחד, העושים את עבודת סילוק מי הגשם כפי שצריך.
כל השלבים בעבודה נעשים תחת בקרה מתמדת ומעקב יסודי בין שלבי התהליך.

צילום וסריקה כלולים בפנים

כחלק מעבודת תיקון המרזבים, מבצעת חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ, צילום סריקה מקצועי בתוך מהלך הקו של המרזב. הצילום מאפשר לגלות ולזהות את מקום הכשל ואת מקורו. עם זיהוי הכשל כמו סתימות גופים זרים וכו', מתבצעת עבודת סילוק הכשל על ידי רובוט מתקדם אשר יחתוך ישטוף ויסלק כל גורם מפריע. רק לאחר מכן תתבצע החדרת השרוול המיוחד למרזב ומיקומו בנקודת הכשל ותופעל שיטת האינברסיה לתיקון המרזב וחזרה לקדמותו כתקין ופעיל בצורה מושלמת ומבטיחה.

תיקון מרזבים בחברת מ. איתן, מאפשר לכם ליהנות משירות יעיל אמין ועמיד לאורך זמן ושווה לכל כיס.