מרזבים דולפים, סדוקים, מטפטפים או מעוותים יש להחליף או לתקן מיידית. אין לכם כל ענין בחדירת מי גשמים לתוך הקירות או לפנים הבית. מרזבים חייבים להיות מסוגלים לסלק מי גשמים בצורה טובה אחרת ייגרם נזק מבני שהתיקון שלו יהיה כרוך בכסף רב.

לא חבל? למה לא למנוע או לתקן בזמן? שיטת אינברסיה מאפשרת לבצע חידוש מרזבים במקום החלפתם לחדשים לגמרי, כאשר התוצאה הסופית לא פחות טובה!
"המומחים לאינסטלציה" מבצעים תיקון מרזבים ללקוחות פרטיים, מוסדיים וציבוריים: בתי קרקע, משרדים, מרכזי קניות, בתי חולים, בתי מלון ועוד. כאשר המרזבים עובדים כמו שצריך, אתם אולי לא מבחינים בקיומם, אולם אתם יכולים להיות סמוכים בטוחים כי כאשר יש בהם סדק, אתם תרגישו היטב את התוצאה ההרסנית של אי תיקון או תיקון מרזבים בזמן.

חידוש מרזבים בשיטת אינברסיה מעניק תוצאות מדהימות וחוסך מכם את העלות של החלפת כל המרזבים. אם אתם חושבים שאתם מתפשרים על איכות- ממש לא!

חידוש מרזבים בשיטת אינברסיה עובד כך:

יוצקים צנרת חדשה סמוך לדפנות של הצנרת הישנה אותה רוצים לחדש. שרוול אלסטי בעל יכולת התאמה לעובי ולקוטר הנדרשים משמש לצורך יציקה זו. ערבוב שרפים מסוים במינונים קבועים וידועים מראש משמש לדבקים שעושים עבודה מציינת! מספיגים את השרוול האלסטי הזה בשרפים שעורבבו ומשחילים אותו בהיפוך תוך כדי שמפעילים לחץ מסוים וטמפרטורה נדרשת.
כל השלבים בעבודת תיקון מרזבים נעשים תחת בקרה מתמדת, מעקב יסודי בין שלבי התהליך. כך חוסר דיוק גורם נזק.

"במומחים לאינסטלציה" בקיאים ומיומנים בשיטת אינברסיה ואינם מקלים ראש בשום שלב בתהליך עצמו. הלחץ והחום שמפעילים הם מקבעים את הצנרת החדשה במקומה ומעניקים לכם מרזבים חזקים מאוד, בעלי כושר עמידות גבוה במיוחד, העושים את עבודת סילוק מי הגשמים כפי שצריך.