עידן חדש של תיקוני צנרת ללא הרס סביבתו

תיקון צנרת בבית, מאז ומתמיד, נחשב לסיוט עבור כל המעורבים בתהליך. אם עבור בעלי הדירה, שראו כיצד הריצוף בבית מורם ולא ניתן להחזירו לשימוש וגם את העלות הגבוהה של התיקון. וגן עבור השרברבים, שנדרשו לעבוד קשה כדי לתקן את התקלה. אפילו ההכנסה הגבוהה ששרברבים הרוויחו עבור תיקון צנרת, עבודות התיקון היו קשות ומפרכות.
מאז השתנו פני הדברים, והיום אפשר לבצע תיקון צנרת בדרכים יותר נעימות, קלות ומהירות. שיטות התיקון החדשות מסייעות לשרברבים המתייצבים בבית הלקוח, לבצע את התיקונים בפרק זמן קצר וביעילות.
המכשירים המודרניים שבהם נעשה שימוש, מאפשרים לשרברב מנוסה ומיומן, לבצע את עבודתו במהירות ובדיוק רב. המכשור המשוכלל לא רק שמקצר את זמן העבודה, הוא גם חוסך מהשרברב, את הצורך בהרס סביבתי וגם חוסך בעלויות של הלקוח.

מהי המשמעות של תיקון צנרת באמצעות הטלאה

אחד השדרוגים הבולטים של השנים האחרונות הנוגעים לתיקוני צנרת בשיטות מודרניות, הוא תיקון צנרת באמצעות הטלאה. מהי בעצם שיטת הטלאה? תיקון צנרת באמצעות הטלאה היא תיקון שנעשה ללא שבירה, חפירה, או הרס סביבתי.

שיטת תיקון צנרת ביוב בהתזה SPR
שיטת תיקון צנרת ביוב בהתזה SPR

 

 

תיקון צנרת ע"י הטלאה מיועד לצנרת הזקוקה לתיקונים כמו: הפרדה בשל תזוזת קרקע, חיבור צנרת שלא נעשה באופן תקין, חור בצנרת ועוד.
השיטה עובדת ע"י הכנסת טלאי לצנרת עשוי מסיבי זכוכית וקרבון. הטלאי מוצמד בעזרת לחץ ובחום רב לצינור. לאחר כ-40 דקות, מתקבל קטע צינור חדש שמחליף את הקטע השבור.

היתרונות של תיקון צנרת באמצעות הטלאה, מתבטאים בשיטה שהיא ידידותית לסביבה וגם חוסכת בעלויות.

שיטת תיקון נוספת – תיקון צנרת בהתזה

שיטת תיקון צנרת נוספת החוסכת בצורך של הרס הסביבה, היא שיטת ההתזה. מדובר בשיטה המותאמת למקרים שבהם, אין האפשרות של תיקון הצנרת באופן שגרתי. הסיבות לכך יכולות להיות שונות. למשל, אין גישה לצנרת, הזוויות קשות, או כל סיבה נוספת שאינה מאפשרת לשרברב להגיע אל התקלה בצנרת הניקוז/ביוב.

שיטת ההתזה הינה שיטה חדשנית והיא מתאימה לכל סוגי הצנרת ולכל סוג של קוטר. השיטה עובדת ע"י החדרת רובוט שמגיע למקום היכן שנמצא הכשל. צוות תיקונים מצלם מראש את המיקום של קו הביוב, בעזרת מצלמה מתוחכמת, שדרכה ניתן לאתר את מיקומו של הכשל. כאשר הרובוט מגיע למקום התקלה, הוא מתיז חומר אפוקסי מיוחד שהובא מגרמניה.
החומר הייחוד עומד בכל התקנים המחמירים, הוא איכותי והוכיח את יעילותו ועמידותו אינספור פעמים.