צילום ביוב ע"י "המומחים לאינסטלציה"- מה היתרון שלנו?

מערכת הביוב היא מערכת שבנויה ומהונדסת באופן כזה המאפשר סילוק הפסולת שאנו מייצרים מאזור המגורים שלנו. באופן כזה איכות החיים שלנו גבוהה, נטולת ריחות לא נעימים, ובכלל, מי רוצה את הפסולת שלו בקרבתו? פסולת זו כוללת, בין השאר, שאיריות אורגניות וחומרים דטרגנטים.

משוכללת ככל שתהיה מערכת הביוב שלנו, שאריות אורגניות (יחד עם המים שמצויים בשפע במערכת הביוב) מושכים אליהם את שורשי העצים כמו פרפר לאש. והתוצאה? ריחות רעים ברחבי הבית, ריחות לא נעימים שעולים מפתח הניקוז, סתימות חלקיות או מוחלטות, דליפות, נזילות, ולא פעם צינורות ביוב פגומים / מכופפים / שבורים או מנוקבים. בסיכומו של דבר חשוב לקחת בחשבון כי על אף ששורשי העצים צומחים באיטיות, הרי שמדובר בהפעלת כוח מתמיד ועקבי, שבסופו של דבר יכול לגרום לנזקים שצוינו.

שורשים בביוב היא בעיה מוכרת וידועה, ואין כל סיבה להיכנס לפניקה. עם זאת- חשוב לטפל בה בזמן, ונכון.

 

 

למה כדאי לבצע צילום ביוב במקרה של שורשים בצנרת?

המומחים לאינסטלציה ממליצים לבצע צילום ביוב על מנת לאתר את המקום המדויק בו קיימת בעיה זו של שורשים בצנרת. מגורים בבית קרקע או מגורים בבית משותף אשר בחצר של הבניין צומחים עצים, אינה מסייעת כלל וכלל באיתור מיקומה של הבעיה. רובינו בסיכומו של דבר גרים בקרבתם של עצים, מה עוד שיש עצים שהשורשים שלהם כ"כ חזקים וארוכים, שהם יכולים להגיע למרחקים ארוכים מאוד. דוגמה מצוינת לעצים אלו הם הפיקוסים. כל מי שיש בסביבת מגוריו עצי פיקוס בוודאי מכיר היטב את הכבישים שהאספלט בהם נסדק בעקבות צמיחתם של השורשים, את המדרכות השבורות או הסדוקות, ולעיתים אף את מרצפות הבית "המורמות (בעיקר בביתם פרטיים). רק צילום ביוב מאבחן את מקום הבעיה ואת חומרתה.,

למה דווקא "המומחים לאינסטלציה"?

מכיוון שלנו יש אפשרות לבצע צילום ביוב איכותי. מצלמות הביוב שלנו הן תוצרת גרמניה (ולא סין!), מה שמאפשר לנו רמת דיוק מרבית במיקום הבעיה ובדרגת החומרה שלה. מצלמות ביוב זולות ופשוטות אינן מדייקות, ולא אחת נתקלנו במקרים בהם הבעיה לא אותרה כלל בשעה שהיה ברור שהיא קיימת.