כאשר יש בעיה במערכת הביוב עליכם לקחת כמה דברים בחשבון: הראשון הוא, שמערכת הביוב נמצאת בתוך האדמה, ולכן קיימים מקרים רבים בהם עין בלתי מזוינת לא יכולה לאתר את מקור הבעיה בין אם היא עין מקצועית ובים אם היא העין שלכם. שנית, סתימות וכשלים במערכת הביוב הדורשים החלפת צנרת יכולים להיות שונים ומגוונים.

הדרך היחידה לדעת מה דרגת החומרה של הבעיה, האם יש צורך לבצע החלפת צנרת והיכן בדיוק הבעיה היא באמצעות צילום ביוב.
"המומחים לאינסטלציה" הם היחידים בארץ שברשותם מצלמת ביוב איכותית, תוצרת גרמניה, המעניקה תוצאות צילום מדויקות ברמה גבוהה מאוד. למעשה, הסיב האופטי של המצלה הזו לא יכול לפספס ולו כשל מינורי ביוצר (נקב זעיר וכדומה).

איך נוצרים כשלים במערכת הביוב?

ביצוע תיקון צנרת ביוב נדרש מכיוון שעם הזמן נוצר בלאי, שימוש לא נכון במערכת הביוב והתערבות לא מקצועית. מערכת הביוב בנויה באופן המאפשר לה לסלק את הפסולת והשפכים שלנו. גופים זרים עלולים ליצור סתימות במערכת הביוב או להיתקע בתוכה, לאגור סביבם עוד לכלוך ומשקל ובסופו של דבר ליצור סתימה חריפה יותר ולעיתים אף כשל מבני לצינור עצמו.

ישנם לא מעט אינסטלטורים שפותחים סתימות באמצעות ספיראלה ממתכת. ספיראלה זו עלולה להזיק לשלמות מבנה הצינור, ואמנם היא פותחת את הסתימה עצמה, אולם עלולה ליצור בעיה אחרת, שבסופו של דבר, תדרוש החלפת צנרת. תיקון צנרת ביוב יכול לנבוע בכל מיני גורמים, כולם מאותרים במדויק באמצעות צילום ביוב איכותי זה.

הודות לממצאיו, אנו יכולים לפתור את הבעיה ולהתחיל בתהליך ביצוע תיקון צנרת ביוב מבלי לחפור ולהרוס חלקי מיותרים שאינם בעייתיים (הרמת מרצפות, השחתת צמחייה בחצר וכדומה). אין צורך בכך אם יודעים היכן בדיוק יש לבצע תיקון צנרת.