בבתים רבים, עסקים שונים אפילו בשטח הציבורי, תיקון צנרת ביוב נדרש בשל מגוון סיבות, אך הסיבה השכיחה מבין כולם היא השחיקה והבלאי הנוצר לצנרת הביוב עם השנים. תיקון הצנרת על ידי איש מקצוע מנוסה תחזיר את החיים בבית לשגרה ותמנע תופעות לא נעימות כמו ריחות לא נעימים, נזילות, סתימות במערכת הביוב ועוד.

עם את ישנם מקרים רבים בהם מערכת הביוב קרסה או שהנזק בה כל כך כבד ודורש החלפת צנרת הביוב. בעבר החלפת צנרת ביוב, לוותה בתכנון מוקדם, ביצוע חשיפת הקו הישן הכולל חפירות, שבירות בטונים והרס רב, והתקנת קו חדש בצורה נכונה ומקצועית.

היום ניתן כיום להחליף ולחדש צנרת ביוב ללא הרס. כאשר העבודה מתבצעת בתוך הצנרת ללא מגע יד אדם, ובעזרת מערכת ממוחשבת המבצעת החלפת צנרת ביוב עם רובוטים ומכשור מתקדם.

החלפת צנרת ביוב ללא הרס
החלפת צנרת ביוב ללא הרס – המומחים לאינסטלציה

בוחרים בחברה ותיקה בתחום האינסטלציה

כדי להבטיח לכם עבודה יעילה, איכותית, מהירה ומדויקת, יש חשיבות רבה לבחור בחברה ובבעלי מקצועי ייחודיים בעלי ניסיון בתחום המבצעים את העבודה באחריות מלאה, תוך שימוש במכשור המתקדם ביותר ועם החומרים בעלי האיכות הגבוהה.
אחת החברות המובילות בישראל את תחום החלפת צנרת הביוב ללא הרס ובכלל מגוון עבודות אינסטלציה במערכות מים וביוב, היא חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ. חברה ותיקה ומנוסה בענף הפועלת וזמינה ללקוחותיה 24/7 כל ימות השנה ובפריסה ארצית נרחבת. המאפשרת לכם ליהנות משירות אמין, מהיר ואיכותי ללא פרות ובמחירים משתלמים במיוחד.

שיטות עבודה מיוחדות בהחלפות צנרת

בהחלפה או בתהליך חידוש צנרת ביוב ללא הרס פועלת החברה בשיטת השרוול הנפוצה ביותר בעולם. שיטה זו המכונה שיטת C.I.P.P היא שיטה יעילה אשר קיבלה תקן ישראלי שמספרו ת"י 535.
השיטה היא שיטה נקייה ומתבצעת ללא הרס והפרעה לסביבה. מיועדת לחידוש או החלפת צנרת הביוב\ניקוז ומבוססת על החדרת שרוול פולימרי רווי בשרפים לתוך הצנרת בעזרת שיטה טכנולוגית המותאמת לשיטה זו ובכך בעצם מחדשת את הצנרת עד פי 98 יותר חזק ועמיד מהצינור המקורי.

בחברת מ. איתן המומחים לעבודות אינסטלציה בע"מ קיימת ניידת שרות ייחודית לשרוול צנרת ובתוכה הציוד המקצועי, החדשני והמתקדם ביותר בעולם, אשר מבטיח תוצאה איכותית ועמידה לאורך השנים. הציוד והחומרים הינם תוצרת גרמניה מגרמניה ועומדים בתקנים המחמירים ביותר בעולם.

בתהליך החלפת צנרת ביוב ללא הרס עם צוות חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ:

  • מבצעים עם ההגעה למקום,איתור, צילום ותיעוד מצב הצנרת הקיימת.
  • תכנון של הצינור המחודש, הכנת הקו המיועד לשרוול הכולל צילום במצלמה מהמתקדמות ביותר בעולם ניקוי ושטיפת הקו הקיים.
  • סילוק גופים זרים וסוגי חסמים בעזרת רובוטים מתקדמים.
  • הספגת השרוול במגוון רחב של שרפים וחומרים המתאימים לכך ובצורה מבוקרת.
  • החדרת השרוול בשיטות הטכנולוגיות הרלוונטיות.
  • הקשית השרוול ע"י מגוון שיטות חימום.
  • ביקורת איכות העבודה.
  • בקרת איכות של מהלך הקו.
  • ולבסוף, פרוט והסברה ללקוח אודות העבודה ומתן אחריות בהתאם לתקנון החברה.

התוצאה המתקבלת הינה צנרת מחודשת חזקה ואיכותית, עמידה בפני שורשים וכימיקלים, מאפשרת מהלך תקין ורציף של מערכת הביוב בצורה הטובה ביותר לאורך שנים והכל ללא הרס ושבירת בטונים וכניסה להוצאות מיותרות.

אם גם לכם יש בעיה הדורשת החלפת צנרת ביוב ללא הרס? או צילום צנרת חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ, מציעים לכם שירותי תיקון, חידוש ו/או החלפת צנרת ביוב בצורה המהירה, היעילה והאיכותית ללא פשרות.

החברה נותנת שירות מהיר ויעיל 24/7 ובפריסה ארצית בכל חלקי הארץ, במחירים משתלמים ותנאי תשלום נוחים.