מערכת הביוב שנמצאת מתחת לפני השטח טומנת בחובה לא מעט הפתעות, שלא תמיד ניתן לגלות בזמן. צינור מכופף או מעוות, נקבים בסדרי גודל שונים, שבירה או קריסה של צנרת וכדומה.

מערכת הביוב דורשת תחזוקה שוטפת בהתאם לגודלה ולהיקף השימוש בה. מובן שמערכת ביוב ביתית בנויה בהיקף שונה ממערכת ביוב בין עירונית, אולם שתי מערכות ביוב אלה יכולות להינזק כתוצאה משימוש לא תקין או משימוש תקין וממושך- כלומר, בלאי טבעי. עד כה, חידוש צנרת ביוב היה כרוך בביצוע חפירות, גרימת הרס בשוגג או במזיד לצורך איתור התקלה ומתן פתרון מעשי, לכלוך וכדומה.

"המומחים לאינסטלציה" הם החברה היחידה בארץ שלא רק מאתרת את הכשל המערכתי בדיוק מרבי הודות למצלמות הביוב המשוכללות שיש להם- מצלמות תוצרת גרמניה, ולא תוצרת סין, יש לציין, אלא גם מסוגלת לבצע חידוש צנרת ביוב ללא כל הבלאגן שמסביב. כלומר, בלי חפירות מיותרות, בלי הרס ובלי יותר מידי לכלוך.

איך?

טכנולוגיה חדישה ומתקדמת מאפשרת ל"המומחים לאינסטלציה" למקם צינור ביוב חדש בתוך צינור ישן ולא תקין מסיבה זו או אחרת. משמעות הדבר היא כי לא צריך לחפור בכדי להוציא את הצינור הפגום ולהחדיר את הצינור החדש. למעשה, התיקון מתבצע במינימום התערבות ובמקסימום יעילות ומספק תוצאות משביעות רצון.
חידוש צנרת ביוב באמצעות טכנולוגיה זו נעזרת בצינור חדש שעשוי מחומר שמזכיר פלסטיק, ושמחוזק על ידי סיבי זכוכית. צינור חדש זה הוא בעל כושר עמידות גבוה הרבה יותר מצינור "רגיל". תהליך חידוש צנרת ביוב מתבצע באמצעות חיבור הצינור החדש לישן באמצעות שיטת אינברסיה. כלומר, מוצמד אליו בחוזקה ע"י לחץ אוויר או לחץ מים.
לאחר שהוצמד הצינור החדש לישן הוא מאבד מגמישותו והופך נוקשה, יציב ובעל כושר עמידות גבוה במיוחד. כל זאת בפרק זמן קצר ביחס לשיטות הישנות והמוכרות ועם קבלת תוצאות איכותיות הרבה יותר.