צנרת הביוב זקוקה לא פעם לתיקונים, שיפוצים ולעיתים להחלפת כל מערכת הביוב לחדשה לחלוטין. כל מקרה נבדק לגופו של עניין ותלוי במצבה של מערכת הביוב, בגיל צינורות הביוב ובתקינותם וכדומה.

מדוע כדאי לבצע את החידוש עם המומחים לאינסטלציה?

"המומחים לאינסטלציה" מסוגלים לאתר באופן מדויק מאוד את מקום התקלה במערכת הביוב, המקום בו יהיה צורך לבצע חידוש קווי ביוב. העובדה כי ל "המומחים לאינסטלציה" הצמוד המתקדם והמשוכלל ביורת ביחד לחברות המתחרות" היא שמאפשרת להם לאתר את הבעיה כמו גם לפתור ולתקן אותה עם מינימום התערבות חיצונית כגון חפירות, עקירת מרצפות או גרימת הרס לצמחי הגינה וכדומה.

חידוש קווי ביוב מחייב ניתוק מים למשך תקופת העבודה. האם יש צורך לומר מה המשמעות של ניתוק מים, גם אם באופן זמני? חידוש קווי ביוב בעזרת "המומחים לאינסטלציה" מצמצם משמעותית את פרק הזמן בו המים ינותקו כיון שהציוד שבאמתחתם מקצר משמעותית את פרק זמן העבודה בפועל. חידוש קווי ביוב בטכנולוגיה החדישה העומדת לרשות "המומחים לאינסטלציה" מאפשרת לכם לחזור לשגרת היום כמעט מבלי לחוש בשום טלטלה.
עבודה נקייה, מהירה, יעילה. אין צורך לחפור באדמה ולהתחיל לחפש את התקלה תוך גרימת הרס למרצפות הבית ו/או לגינה שלכם. צינורות מעוותים או מנוקבים הדורשים תיקון, צינורות שקרסו או נשברו ודורשים שיפוץ- חידוש קווי ביוב רק עם "המומחים לאינסטלציה" .

חידוש צנרת ביוב ללא הרס

טכנולוגיה זו, אולי תתפלאו לשמוע, גם עולה לכם פחות היות וכל תהליך העבודה מתקצר משמעותית. אז מה יש פה להתלבט ? עבודה מהירה, יעילה, נקייה ובעלות נמוכה יותר- חידוש קווי ביוב.
רק עם "המומחים לאינסטלציה" ! טכנולוגיה מתקדמת ומשוכללת. הציוד המשוכללת ביותר שקיים בענף האינסטלציה!