שורשים בביוב גורמים שורה ארוכה של נזקים לצנרת ביתית ועירונית. השורשים חודרים לתוך הצנרת ועלולים לסתום אותה לחלוטין. התמודדות עם תופעה זו מחייבת מעורבות של אנשי מקצוע ויש לבחור אותם בצורה נכונה.
בנוסף, יש להימנע מניסיון לבצע ניקוי ופתיחת שורשים בביוב באופן עצמאי ללא מיומנות קודמת. בעבר חיתוך שורשים וניקוי הקו, היה כרוך בעבודת כפיים והשקעת כוח רב, כיום המצב השתנה לאור השיפורים הטכנולוגיים בענף והכנסת ציוד טכנולוגי מתקדם וממוחשב. הכלים הקיימים כיום מאפשרים לבצע חיתוך שורשים באופן יעיל יותר.

הבחירה כיצד לבצע הסרת שורשים בביוב תלויה בנסיבות המקרה, בכמות השורשים, בקוטר הצנרת, בבלאי הטבעי ובשחיקה. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בשלב מוקדם ולקבל הצעת מחיר מסודרת על שימוש בשיטות הקיימות להסרת שורשים יעילה שתעשה את העבודה ותיתן מענה מידי ותאפשר להיפטר מהשורשים לטווח ארוך ובמחיר משתלם.

חיתוך שורשים בעזרת המובילים בתחום האינסטלציה

אחת החברות המובילות בתחום ומתמחות בחיתוך שורשים בצנרת ביוב כחלק ממגוון פעולותיה באינסטלציה בכלל היא חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ. חברת מ. איתן פועלת בענף שנים רבות והינה בעלת צוותי עובדים מיומנים ומקצועיים הפרוסים בפריסה ארצית ומגיעים ובמהירות ללקוח ונותנים מענה מקצועי לחיתוך השורשים בצנרת הביוב ומסייעים להיפטר מהשורשים בצרת הביוב במחיר משתלם ולטווח רחוק.

שיטת חיתוך RSS

חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ מתמחים בחיתוך שורשים בשיטת הRRS בשיטה זו משתמשים במכונה מיוחדת הנכנסת לצינור הביוב. בקצה המכונה יש ראש הנקרא פלזמה ראש זה מצויד במנוע זעיר אשר מגובה במכונה גדולה ויוצרת סילון מים דק בלחץ גבוהה מאוד ומסתובב סביב הצינור וכך חותך את השורשים בחיתוך דק ובצורה מדויקת ביותר ואינו פוגע בצינור. לחיתוך זה מצטרף זרם מים קבוע מחלקו האחורי של הראש וכך הפסולת נשטפת החוצה אל מחוץ לצינור.

תהליך הזיהוי ותהליך הפינוי

לאחר פעולה זו, מכניסים מצלמה לביוב, אשר בעזרתה סורקים את הקו לאורכו על מנת לוודא שלא נשארו שורשים. ובמקביל בודקים אם הצינור שבור כתוצאה מחדירת השורשים. לאחר הצילום במידה והצינור תקין, מצפים את הצינור מחלקו הפנימי בחומר נגד שורשים הנקרא רוטקס העומד בכל התקנים המחמירים ביותר בעולם, אשר משמר את העבודה שבוצעה ומונע את גדילת השורשים בחזרה. יעילות החומר מוכחת בשטח בהצלחה רבה!!

במידה ולאחר הצילום נמצא שהצינור ניזוק ואינו תקין יינתנו חלופות במקום כולל אפשרות לתיקון צינור הביוב ללא הרס. אם גם אתם סובלים מבעיית שורשים בצנרת הביוב ורוצים להיפטר מהשורשים במהירות ובמחיר משתלם?
מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ, התשובה האולטימטיבית עבורכם במחירים משתלמים ותנאי תשלום נוחים.

ניתן ליצור קשר בטלפון או בדוא"ל: טלפון משרד: 077-2305400 דוא"ל: info@rootex.co.il