מערכת הביוב הביתית, העירונית והבין עירונית נמצאת בשימוש יומיומי. שימוש זה יוצר בלאי טבעי, שלא לומר על שימוש לא נכון שיוצר נזקים, גם אם בטעות וללא כוונה זדונית- השלכת סחבות או חפצים שיכולים לגרום לנקבים או סדקים בצנרת הביוב, סתימות שיוצרות לחץ על דפנות הצינורות, חפצים שיכולים לגרום לקריסה או עיוות של צנרת הביוב, שורשי עצים שבוודאי אינם מיטיבים עם מערכת הביוב וכדומה.

חידוש צנרת ביוב בטכנולוגיה מתקדמת מאפשרת תיקון נקודתי, פרקטי ויעיל ללא צורך להחליף את כל הצנרת!

איך מבצעים חידוש צנרת ביוב?

הודות למכשור המתקדם, למקצועיות ולידע של "המומחים לאינסטלציה" ניתן לבצע חידוש צנרת ביוב בהתאם לבעיות שאותרו (חשוב לציין- מיקום הבעיה וחומרתה אותר בצורה קפדנית ומדויקת!) ברגע שמאתרים את הצינור שדורש תיקון או שיפוץ, אין צורך לעקור אותו ממערכת הביוב. ניתן לחדש אותו באמצעות החדרת צינור חדש שמוצמד אליו בחוזקה ומאפשר פעילות תקינה של מערכת הביוב. הצינור החדש עשוי מחומר שמזכיר קצת פלסטיק. צינור חדש זה מחוזק באמצעות סיבי זכוכית. הוא מוצמד לצינור שדורש תיקון בעזרת לחץ מים או אוויר, ולאחר שהוצמד, מתקשה ונותר יציב, קבוע וחסר גמישות.

חידוש צנרת ביוב באמצעות שיטה זו, שנקראת שיטת אינברסיה, מעניקה לנו תוצאה סופית משביעת רצון ובעלת כושר עמידות גבוה במיוחד! למעשה, חידוש צנרת ביוב בשיטה מתקדמת זו מעניקה תוצר סופי איכותי הרבה יותר מאשר החלפת הצינור הפגום והחדרת צינור חדש. בנוסף, כל התהליך אורך פחות זמן, עולה פחות כסף ומאפשר לכם לחזור לשגרת החיים מהר יותר (אל תשכחו כי כל עבודות תיקון ביוב כרוך בניתוק של מים…).

"המומחים לאינסטלציה" מאובזרים בציוד מתקדם ומשוכלל המאפשר להם לבצע עבודות חידוש צנרת ביוב בשיטת אינברסיה!