חל איסור חמור לתלוש שורשים בביוב בעזרת ספירלה חשמלית!

לצערנו, אנו נתקלים יותר ויותר בבעלי מקצוע המנסים להסיר שורשים בצנרת בעזרת ספירלה חשמלית וגורמים לנזקים חמורים בצנרת, כגון: שברים, העיקום בצינור, תלישת גומיות מהחיבורים וכו'.
ספירלה חשמלית אינה מיועדת לחיתוך שורשים בצנרת, למרות שמורכבים על הספירלה ראשים בצורות שונות (כולל ראש מסור) שכן ראשים אלה המורכבים על ספירלה אינם יכולים לחתוך את השורש מפני שהספירלה מסתובבת במהירות של עד 600 סיבובים בדקה (RPM). במהירות נמוכה זאת, השורש מסתובב סביב הספירלה ונתלש בכח (בספירלה חזקה) או שהספירלה נתקעת (בספירלה חלשה) והאינסטלטור מושך בכח. בשני המקרים, מתחיל הנזק לצינור, שכן גזע השורש תמיד חזק יותר מן הצינור.

השורש חודר מבעד לחיבורים ומשיכתו בכוח שוברת את הצינור. לכן, אנו ב"מומחים לאינסטלציה" ייבאנו מארה"ב מכונה ייחודית לחיתוך שורשים בצנרת.
מכונה זאת, בעזרת שרשראות וסיבי פלדה, המסתובבים במהירות של 10,000 סיבובים לדקה, חותכת את השורש בצורה מדוייקת. אל החיתוך נוסף זרם מים קבוע, השוטף את הצינור במהלך העבודה ומצלמה המצלמת את הצנרת ומעבירה תמונות אל מסך ה-LCD, השורשים יוצאים בצורת מים חומים בדיוק כמו בבלנדר החותך ירקות.

חיתוך וצילום מדויקים אלו וטיפול מתאים מבטיחים שנים של שקט בצנרת. לכתבה המלאה לחץ כאן