טיפול בקווי ביוב, פתיחת סתימות, החלפת קווים, טיפול בשורשים ועוד, מצריך הרבה פעמים פעולות איתור וזיהוי מקור ומיקום הבעיה. עבודות אלה היו בעבר מבוצעות בעבודת כפיים קשה, חפירה ושבירת בטונים לגילוי הקו ומקור הבעיה והרס רב, כיום באמצעות טכנולוגיה חדשנית ומהפכנית ניתן לטפל במערכות ביוב מסוגים וקטרים שונים באמצעות צילום קווי ביוב עם רובוט ללא הרס והוצאות מיותרות.

חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ, הינה החברה המובילה בישראל לטיפול חידוש ותיקון צנרת ללא הרס בקווי ביוב, מים, ניקוז ומרזבים. כחלק משירותי החברה, מתבצעות עבודות איתור באמצעות צילום קווי ביוב עם הטכנולוגיה החדישה ביותר בשוק. מדובר במכשיר אמין ואיכותי של רובוט זחל ועליו מורכבת מצלמת איכות ברזולוציה גבוהה אשר מבצעים את איתור התקלה, מיקומה והגורם המתקיל בצורה מהירה ומדויקת ללא מגע יד אדם, כאשר העבודה נעשית בתוך קווי הביוב ללא הרס, חפירות והוצאות מיותרות.

צילום קווי ביוב עם רובוט
צילום קווי ביוב עם רובוט

צילום קווי ביוב עם הטכנולוגיות החדישות ביותר

חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ, הינה החברה הראשונה בארץ המשלבת רובוטים ייעודים למטרת צילום קווי ביוב וזיהוי מפגעים ובעיות במערכות הצנרת השונות. באמצעות ציוד מתקדם עם הטכנולוגיה החדישה ביותר ועם הרובוט זחל המשוכלל והמצלמה המורכבת עליו, יכולים אנשי המקצוע לאתר את מקור הבעיה, לזהות את מיקומה המדויק ולהגיש את ממצאי העבודה כדו"ח ממוחשב במידת הצורך.

צילום קווי ביוב עם רובוט הזחל של החברה מאפשר גישה גם לצינורות העירוניים הגדולים ביותר. הרובוטים הייעודיים לצילום כוללים מד שיפוע ומאפשרים להעיד באופן מדויק על זווית השיפוע של הצינורות בתוך המערכת מבלי לגרום להרס. מדידת שיפוע הצינור הינו רכיב קריטי צילום קווי ביוב בהגשת דו"ח אבחון לגופים השונים.

בניגוד למצלמות רגילות יכול רובוט הזחל החדש לבצע צילום איכותי, להיכנס לקטרים גדולים יותר של צנרת, ויש ביכולתו גם לטפל נקודתית כל בעיה בתוך ובמהלך הקו ביוב לכל אורכו. צילום קווי ביוב עם רובוט הזחל של חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ נעשה באמצעות מצלמה דיגיטלית ממוחשבת המסוגלת לפנות עצמאית על ידי המפעיל ימינה שמאלה, למעלה למטה, ולבצע צילום רחב בזוית של עד 230 מעלות.

צילום ביוב

מצלמת הרובוט יודעת לאתר כשלים בצנרת מחורים הכי קטנים ועד לחיבור לא תקין. המצלמה יודעת למדוד מרחק שיפוע ולתת זום עד פי 30 במקומות המצריכים פעולה זו ומגוון רחב של אופציות מורכבות אשר אינן ניתנות לביצוע במצלמה פשוטה.

במהלך העבודה ננצל לטובתנו ולטובתכם זחל רובוטי מתקדם

מצלמה רובוטית על זחל מיועדת למקרים שמצלמה רגילה לא יכולה לצלם כגון: כניסות למחברים שונים, חיבורי טי, מדידת שיפועים, בדיקת מחברים, בדיקת צנרת ראשית בבניין כולל כניסות לדירות ועוד.
על הרובוט מותקנת "מצלמת עט" המצלמת מתעדת ומשדרת את הנתונים למערכת הבקרה הנשלטת על ידי מפעיל הרובוט מצוות העובדים, כדי שהרובוט ייתן לנו זוויות שונות של הצינור ופילוח הכשל מכל זווית אפשרית.
הצילום מתועד בדיסק ומשקף את מצב הצינור והממצאים. יש חשיבות גבוהה לצילום במצלמת ביוב איכותית בעלת פונקציות רבות ככל הניתן ולא לבצע צילום צנרת במצלמה פשוטה וזולה, שבה הכל נעשה בערך ולא בצורה מדויקת. דבר הגורם לעגמת נפש רבה, שבירה מיותרת וחוסר יכולת לאתר כשלים רבים. זהו מרכיב מאוד חשוב וחיוני כאשר מבקשים להציג ממצאים בבתי המשפט, לצורך עריכת חוות דעת משפטיות. ועוד יתרונות נוספים.

 

צילום קווי ביוב עם רובוט של חברת מ. איתן, מהווה פתרון יעיל ומוכח בשטח החוסך לכם הוצאות רבות בטרם תתבצע העבודה בפועל. זחל הרובוט הוא כלי רב עוצמה, קטן במידותיו אך מציע לכם מגוון פעולות שניתן לבצע בנוסף לצילום עצמו. הצילום עם רובוט הזחל, מאפשר לכם לקבל תמונה בזמן אמת על מצב הצנרת והכשלים, ולקבל החלטות לגבי סוגי הטיפול הנדרשים ובדיקת החלופות המגוונות שהחברה יכולה לבצע באיכות ללא מתחרים ובטיב ביצוע העומד בכל התקנים מהמחמירים ביותר.

אם גם אתם רוצים לפתור את בעיות הביוב אצלכם באמצעות צילום איכותי, תיעוד וטיפול אפקטיבי על ידי רובוט עם הטכנולוגיה החדישה ביותר?

צרו קשר. החברה נותנת שירות מהיר ויעיל 24/7 ובפריסה ארצית בכל חלקי הארץ, במחירים משתלמים ותנאי תשלום נוחים.