"המומחים לאינסטלציה" היא החברה היחידה אשר בבעלותה מכונת חיתוך שורשים המיובאת מארה"ב. מה שמיוחד במכונת חיתוך זו היא העובדה שהיא חותכת את השורשים ואינה תולשת אותם.

אנשי מקצוע רבים נוהגים לתלוש שורשים בביוב, כאשר עצם התלישה של השורשים הללו מאיצה את קצב הצמיחה שלהם ומעבה אותם בו זמנית, מה שגורם לצמיחה מחודשת ולנזקים מתמשכים.

מכונת החיתוך בה משתמשים "המומחים לאינסטלציה" חותכת את השורשים בביוב באמצעות שרשראות פלדה שמסתובבות במהירות מסחררת. שורשים אלו נחתכים מהבסיס, כאשר בו בזמן מוזרמים מים שמטרתם לסלק את השורשים שנחתכו ממערכת הביוב ולאפשר זרימה חופשית של מים. לאחר שהשורשים נחתכו, "המומחים לאינסטלציה" מכניסים סיב אופטי שסורק את המקום שצורה יסודית ומוודא כי העבודה בוצעה באיכות גבוהה.

 

כך נראה שורשים בביוב
כך נראה שורשים בביוב

 

סיב אופטי זה סורק באותה הזדמנות גם את תקינותה של הצנרת, כך שבמידה ואותם שורשים בצנרת יצרו איזה כשל מבני כגון שבר, נקב, עיוות או כיפוף, ניתן לטפל בבעיה בקלות ומבלי להזדקק לעקירת מרצפות הבית או גרימת הרס לחצר. אם ממצאי צילום ביוב זה מראים כי הצנרת תיקנה ונקייה משורשים, המומחים לאינסטלציה מצפים את פנים הצינור בחומר שמונע כניסה מחודשת של השורשים בשלב עתידי.
חומר זה אינו מזיק לעץ או לסביבה ובו בזמן שומר על תקינות הצנרת שלכם מפני תופעה זו של שורשים בביוב.

המומחים לאינסטלציה- ככה פותרים את בעיית שורשים בביוב!

מערכת הביוב שלנו מיועדת לסילוק פסולת אורגנית ודטרגנטים. אנו מציעים את הפתרון האולטימטיבי לטיפול בבעיה שכיחה זו של שורשים בצנרת, מבלי לפגוע בעץ, בטבע, בנוף או במערכת הביוב שלכם.