הצנרת של הבית, העסק או החברה שלך חשופה להצטברות שורשים. בטווח הארוך, בעיית השורשים מסכנת את הצנרת ועולה לך כסף. עם זאת, המומחים לאינסטלציה גאים להציג בפניך פתרון מתקדם לחיתוך שורשים ומזמינים אותך להצטרף לרשימה ארוכה של לקוחות מרוצים.

היתרון שלנו הוא שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לטובת חיתוך שורשים בלי לגרום נזק לצנרת שלך. לעומת השיטות המסורתיות שעלולות לפגוע בצנרת ולגרום לפיצוצי מים, אנו מבצעים את החיתוך של השורשים באופן עדין עם רובוטים מתקדמים.

למה לחתוך שורשים בביוב עם רובוט?

חיתוך שורשים בביוב בעזרת רובוט הוא בדיוק מה שהצנרת שלך צריכה כדי לחזור לפעילות מלאה ותקינה. ראשית, הרובוטים משלבים בין עבודה בלחצי מים גבוהים לבין מהירות וכוח. שנית, הטכנולוגיה מאחורי הרובוטים מבטיחה אמינות ודיוק גם בצנרת ישנה ועדינה.

לשם השוואה, השיטה המסורתית של חיתוך שורשים חייבה הרס מוחלט והרמה של מרצפות או שבירת קירות. לעומת זאת, הרובוטים חודרים באופן מדויק אל המקום שבו הצטברו שורשים והם חותכים אותם בתוך זמן קצר. היעילות של הרובוטים בלתי ניתנת לערעור והשימוש בהם זוכה להצלחה באירופה, ארצות הברית וכעת גם בישראל.

חיתוך שורשים בביוב בלי לגרום נזק
חיתוך שורשים בביוב בלי לגרום נזק – הרובוטים של המומחים לאינסטלציה

מתי אפשר להשתמש ברובוט לחיתוכי שורשים בביובים?

צוות הרובוטים R125 ו-WJ125 מבצעים חיתוך שורשים בצנרת ויודע להתמודד עם גזעים עבים במיוחד. הוא מהיר פי 10 בהשוואה לכל רובוט רגיל, אך בעיקר משאיר אחריו צינור נקי, שטוף ומוכן לעבודה. במקביל, אנו משתמשים במצלמות כדי להתמודד עם שורש הבעיה ולא רק עם הסימפטומים שמופיעים על פני השטח.

חשוב לציין שהרובוטים שבהם אנו משתמשים יעילים בקטרי צנרת של 140 מ"מ ועד 750 מ"מ. עם השנים צברנו ניסיון משמעותי בהתאמת פתרונות חיתוך שורשים לביוב של כל לקוח, אז נשמח לקבל את פנייתך כדי להרכיב עבורך הצעת מחיר בהתאמה אישית.

חיתוך שורשים בביוב עושים רק עם הטובים ביותר

המומחים לאינסטלציה זמינים עבורך לקריאת שירות מידית. אנו נבצע עבורך את חיתוך השורשים ונביא עד אליך את צוות הרובוטים R125 ו-WJ125 לחיסכון בזמן, בכסף ובמאמץ.