תיקון צינור ביוב ללא הריסה זאת עבודה למומחים

בתיקון צינור ביוב ללא הריסה משתמשים בתווי הצינורות הקיימים כדי להחדיר מצלמה לאיתור נזילות וציוד לאיטום מקור הנזילה, או מקור חדירת השורשים, מה שחוסך בזמן עבודה, כסף והכי חשוב מונע הרס.

בשנים האחרונות הוכנסו חידושים טכנולוגיים לעולם האינסטלציה בכלל ולצרת הביוב בפרט. העבודה כיום מתבצע בשלבים של איתור וזיהוי ממוקד של הבעיה, שיקום ותיקון הצנרת באמצעים טכנולוגיים ורובוטים המיועדים לכך, שטיפה יסודית בגמר התיקון והכל נעשה בתוך הצנרת הקיימת מבפנים ללא חפירות, הרס ושבירת בטונים.

אחת החברות המובילות בתחום בישראל, הינה חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ. כחברה בעלת וותק וניסיון בנויה ממספר צוותים הפרוסים בפריסה ארצית ויכולים לתת מענה מהיר איכותי ומקצועי לכל בעיית אינסטלציה ותיקוני צינור ביוב ללא הריסה ובאחריות מלאה.

תיקון ביוב רק אצל המומחים לאינסטלציה

חברת מ. איתן מחזיקה בציוד וכלים מהמתקדמים ביותר בתחום. הצוותים מגיעים לשטח וכשלב ראשון צילום צנרת מחדירים מצלמה רובוטית אשר מצלמת את מהלך הצינור ומאתרת את הכשלים כמו סדק, שבר, סתימה או חסימה של בטונים וברזל וכדומה. הציוד מותאם לכל סוגי הצינורות ולכל הקטרים מרמת צינור ביתי ועד צינורות ראשיים .
לאחר האבחון המתועד מבצעים מדידות והערכה כולל תכנון ראשוני של שיטת הטיפול והתיקון, בוחרים את החומרים המתאימים ומחדירים את החומרים בעזרת רובוטים מתקדמים אשר עושים את העבודה בתוך הצינור מבלי הריסה מיותרת.

תיקון צינור ביוב ללא הריסה
תיקון צינור ביוב ללא הריסה – המומחים לאינסטלציה

לחצו כאן למגוון השירותים צילום צנרת ביוב

כחברה בעלת ידע וניסיון רב החברה מבצעת תיקון צינור ביוב ללא הריסה בשיטות כמו:

  • הטלאה – שיטה בה מחדירים אל תוך הצינור בלון העטוף בסיבי זכוכית ובחומרי הדבקה חזקים במיוחד. את הבלון מצמידים לנקודת הכשל ומנפחים אותו עד שהחומרים שבתוכו נצמדים אל דפנות הצנרת ומייצרים טלאי. מיועד לסדקים וחדירת שורשים. החומר מתקשה וסותם את הסדק או החורים שנוצרו.
  • שרוול – שיטה המאפשרת בעצם הכנסת צינור לתוך צינור. מדובר בהחדרת השרוול במגוון טכנולוגיות מתקדמות כגון: החדרת השרוול במשיכה וניפוח , החדרת השרוול בשיטת ההיפוך. הקשית השרוול עיי מגוון שיטות חימום מתקדמות. מצמידים אותו לדפנות ומקבלים צינור חדש בתוך הצינור הישן. השרוול העשוי מחומרים קשיחים וחזקים מבטיח הגנה חזקה על הצינור ועמידות לאורך שנים רבות.
  • שיטת הריסוק וסילוק חסמים ומוצקים – הרובוטים המתקדמים של חברת מ. איתן מוחדרים לתוך הצינור ומפרקים את הפסולת החוסמת כולל בטון וברזלים, מרסקים אותם לחלקיקים זעירים ושטיפה בלחץ מסלקים את כל הפסולת.

בגמר הטיפול ותיקון הצינור תבוצע בדיקה יסודית של מהלך הקו כולו ובדיקה יסודית שהכול תקין. החברה מעניקה אחריות מלאה לתיקון ושירות מקצועי ואיכותי.

חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ זמינה לכל בעיית אינסטלציה לביתכם, לעסק או לכל מטרה אחרת. החברה מחזיקה בצי של רובוטים על מנת לתת מענה מהיר ומקצועי לשביעות רצון הלקוחות ולפתירת כל תקלות האינסטלציה לסוגיהן במחירים אטרקטיביים ופתרונות יעילים לאורך שנים.