באיזה אופן פועל קוטל שורשים והאם הוא מסוכן לסביבה?

חומר קוטל שורשים בביוב הוא חומר כימי רעיך שמטרתו לקטול את השורש שצומח בנבכי מערכת הביוב ומחבל בתפקודה התקין. שורשים בביוב הם בעיה שדורשת התייחסות, ויפה שעה אחת קודם, שכן הבעיה רק תלך ותתעצם אם לא נטפל בה בזמן ובאופן מקצועי.

אילו סוגים של קוטל שורשים עומדים לרשותכם?

על אם שכל אחד יכול לרכוש חומר קוטל שורשים בביוב, לא מומלץ לעשות זאת. בסופו ש דבר מדובר בחומר רעיך ויש לדעת כיצד להשתמש בו הן מבחינת סוג התכשיר והן מבחינת המינון. ישנן מערכות ביוב הבנויות מצינורות בטון וישנן כאלה המורכבות מצינורות פלסטיק. יש להשתמש בתכשיר קוטל שורשים המיועד לסוג מערכת הביוב שלכם כדי לא לגרום לנזק לצינורות עצמם. הנחיה זו תקפה גם בנוגע לסוד השורש בו מדובר.

שורשים בצנרת נגרמים בעקבות סוגים שונים של שורשי עצים. חשוב להתאים את התכשיר לשורש. שורשים בצנרת הביוב מגיעים לשם מלכתחילה כיון שמערכת הביוב מציעה להם שפע של מזון ומים. שורשי העצים לא זקוקים ליותר מזה. ישנם סוגים שונים של קוטל שורשים, חלקם מזיקים לסביבה פחות וחלקם יותר, אולם בסופו של דבר מדובר בחומר כימי רעיל, ויש לקחת זאת בחשבון.

כל פתרון בבעיית שורשים בביוב אינו נותן פתרון לצמיתות, אולם שימוש במכשיר חיתוך שורשים בביוב + קוטל שורשים מתאים מספק לכם "שקט תעשייתי" לאורך זמן.

התייעצו עם בעלי מקצוע והימנעו מקבלת החלטות על דעתם עצמכם.