אחד המרכיבים הרגישים ביותר בכל מבנה הוא מערכת האינסטלציה, שהיא למעשה הצנרת במבנה. הדבר נכון בכל מבנה שהוא – בין אם מדובר במבנה גדול או קטן, מבנה פרטי או מסחרי, בעיר או בכפר. בדרך כלל, אפשר לטפל בחלק לא מבוטל מהבעיות בצנרת באמצעים פשוטים כגון פתיחת סתימות באופן עצמאי באמצעות פומפה או סודה קאוסטיק, כאשר המגבלה היחידה היא הצורך בזהירות בעת השימוש במרכיב כימי המסוכן הזה, המשווק בשמות שונים על ידי חברות שונות. עם זאת, יש מקרים שבהם הבעיה בצנרת היא משמעותית מאד ודורשת טיפול הרבה יותר יסודי. מדוע בעיה בצנרת היא יותר משמעותית מאשר בעיות בחלקים אחרים בבית? כיצד יכול להתבצע טיפול בשורשים בביוב בצנרת המטבח בצורה טובה, תוך הפחתה משמעותית של הצנרת בטיפול הכולל גם חפירה במטרה לחשוף בפועל את הצנרת? בשורות הבאות נתמקד בשאלות הללו.

בעיות באינסטלציה והמשמעויות שלהן

מערכת האינסטלציה בבית היא, כאמור, המערכת הרגישה ביותר. עם המערכות הרגישות האחרות בבית ניתן למנות את מערכת החשמל ואת מערכת המיזוג. בבתים שבהם יש הסקה מרכזית, גם היא נוספת למערכות הללו. מה שמשותף לכל המערכות הללו היא העובדה שהצנרת שלהן קבורה ומוסתרת רובה ככולה בתוך הקירות במבנה או מתחת למרצפות. כיוון שכך, כל תקלה במערכות כאמור לעיל עלולה לגרום לכך שיהיה צורך לחפור בקירות או לפרק חלקים כמו ברז מטבח או את ברצפה על מנת לחשוף את הצנרת ולטפל בה. במערכת האינסטלציה הדבר בולט על אחת כמה וכמה, כיוון שכמעט ולא ניתן לטפל בבעיות בצנרת מבלי לחפור קודם וכיוון שהרטיבות האינטנסיבית בהן גורמת בהכרח לבעיות של חלודה וריקבון המשפיעות על הצנרת ומחלישות אותה. ואולם על מנת לטפל בבעיות באופן יסודי ונכון, יש לזהות תחילה את הבעיה ואת המיקום המדויק שלה.

שורשים בביוב והטיפול בהם

אחת הבעיות הנפוצות במבנים גדולים כמו גם בבתים פרטיים, היא בעיה של שורשים בביוב. מדובר בשורשים של עצים, שחדרו אל תוך הצנרת בחיפוש אחרי מים חיים. בתוך הצנרת השורשים צומחים, עד שהם חוסמים למעשה את זרימת המים וגורמים לסתימות חוזרות ונשנות. בשנים האחרונות פותחה שיטת טיפול בשורשים שאיננה דורשת חשיפת הצנרת. זאת, בהנחה שהסדקים בצנרת אינם גדולים וחיתוך השורשים ישפר את זרימת המים. המומחים לאינסטלציה מתמחים בטיפול במגוון רחב של בעיות, כולל טיפול בשורשים בביוב בצנרת המטבח. זאת, תוך עמידה בתקנים המחמירים ביותר ושימוש במכשירים המצמצמים במידה רבה את ההוצאות והזמן הנדרש לטיפול בבעיה. צרו קשר כעת והמומחים שלנו יסייעו לכם בטיפול בשורשים בצנרת , בטון בצנרת ובבעיות אינסטלציה נוספות במהירות, ביעילות ובמקצועיות הרבה ביותר.