אחת הבעיות הנפוצות ולרוב הבלתי גלויות בבנייה המודרנית היא נזילות, חסמים, ושברים במרזבים. כיום מרזבים לא תמיד גלויים לעין ובבנייה המודרנית הם אף ממוקמים בתוך קירות המבנה וקשה להגיע אליהם ולטפל בהם בבעיות השונות.

חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ מבצעים מגוון עבודות אינסטלציה לרבות תיקון מרזבים במהירות, ללא הרס וללא חפירות ושבירת בטונים ומעניקים לכם פתרונות יעילים לטווח ארוך וללא הוצאות מיותרות.

תיקון מרזבים על ידי צוות ותיק ומנוסה

כחברה ותיקה ומנוסה בתחום האינסטלציה בכלל ותיקון מרזבים בפרט, מפעילה החברה צוות מיומן ומקצועי ומכשור מהמתקדם בעולם ושימוש בחומרי גלם באיכות ללא פשרות ועמידה בכל התקנים מהמחמירים בעולם.
כחלק משירותי תיקון מרזבים בצ'יק פועלת החברה בפריסה ארצית המבטיחה לכם הגעה מהירה למקום ומתן פתרונות מהירים ויעילים שיחסכו לכם זמן רב והוצאות מיותרות.

הצוות שלנו וההסמכות שלהם

תהליך האבחון

תהליך השירות והתיקון למרזבים נעשה כך שבשלב הראשון תתבצע פעולת אבחון, בה מכניסים מצלמה סורקת ומצלמים תחילה את המרזב מבפנים וכך מאתרים את מהות הכשל, מיקומו ואת הנזקים שנגרמו לצינור אם בכלל. בשלב השני ובמידה והתגלו חסמים או שנגרם נזק למרזב והתעקם, מכניסים רובוט ובעזרתו חותכים את הברגים, הברזלים, העיקום ומכינים את המרזב לשרוול.
בשלב הזה ועל מנת להבטיח את מהלכו התקין של המרזב ובמידה והוא ניזוק בעקבות החסמים השונים והוצאתם משחילים שרוול המוכנס למרזב. זהו שרוול בד העשוי מחומרים מורכבים וספוג בדבקים מיוחדים.
השרוול ימוקם במקום בו המרזב שבור או סדוק, מנפחים בלחץ אוויר או מים ומצמידים את השרוול לדפנות המרזב וממתינים לייבוש עד לקבלת מרזב תקין.

 

עבודת התיקון לאחר האבחון

במהלך כל עבודת תיקון המרזבים ובשלב הראשון של איתור הבעיה, חוסמים את כל חיבורי המשנה של המרזב. ורק לאחר שעבודת התיקון הסתיימה מכניסים בשנית את הרובוט אשר משחרר את פתחי הכניסה המשניים ומבצע צילום נוסף וסריקה לבדיקת איכות התיקון ומהלך תקין של המרזב לכל אורכו.

השירות והתיקון המבוצעים על ידי חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ, נעשה ביעילות רבה, על ידי צוות מומחים והמקצועיים בתחומם ועם מיטב החומרים האיכותיים אשר מבטיחים לכם עבודה בטוחה, אמינה ואיכותית הנשמרת לאורך שנים ובאחריות מלאה על מהות העבודה ועל החומרים.

אם אתם רוצים תיקון מרזבים בצ'יק שיבטיח לכם שקט להרבה שנים? הגעתם למקום הנכון! בחברת מ. איתן ישמחו לסייע לכם ולהעניק לכם פתרונות יעילים מהירים ואפקטיביים שיבטיחו לכם מרזבים תקינים לאורך שנים במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים.

ניתן לפנות וליצור קשר בכל שעה בטלפונים או במייל: טל' משרד: 077-2305400 או בדוא"ל : info@rootex.co.il