אף אחד לא רוצה להיחשף למה שזורם במערכת הביוב. מערכת הביוב היא מערכת לא סטרילית במיוחד, מערכת בה זורמים מי שופכין וכל מה שצריך ללכת מהשירותים והמקלחת הלאה. כל עוד הכול תקין ואין בעיות עם המערכת, אין שום בעיה שהיא נדחקת לה אי שם באדמה. הבעיה מתחילה כשהיא כבר לא מצליחה לעמוד בעומס, מה שאומר שיש בה סתימה, פיצוץ או כל נזק אחר.

במקרה כזה, מה שבתוך מערכת הביוב עלול לעלות למעלה או לזרום לתוך האדמה ולגרום לה לנזק. מה שיש בתוך הביוב לא מוסיף כמובן בריאות ובעיה כזו מצריכה טיפול כמה שיותר מהר.

התמודדות עם בעיות בצנרת הביוב – פעם והיום

אם נלך אחורה בשנים ולא יותר מידי, נבין שפעם כל בעיה בביוב היה אפשר לזהות בוודאות רק בדרך אחת – לפתוח את הביוב. אבל אי אפשר היה לדעת איפה הבעיה אז היו מתחילים לפתוח אזור אחרי אזור עד שהיו מוצאים את הבעיה.

תארו לעצמכם שיש לכם בית פרטי ויש פיצוץ של הביוב אצלכם. יכול מאוד להיות שהמערכת עוברת מתחת לבית מה שאומר שגישה אליה תצריך שבירה של רצפות, פתיחה של האדמה ועוד כל מיני דברים שיגרמו נזק לא קטן. אבל היום כבר אין צורך להתחיל לפתוח ולשבור עד שמוצאים את מקור הבעיה. היום יש אופציה של צילום ביוב כך שניתן מהר מאוד למצוא את המיקום של הבעיה.

טכנולוגיית הצילום

אם אתם רוצים "לטייל" בתוך מערכת הביוב או נכון יותר לומר, שהאינסטלטור יעשה את זה, היום זה אפשרי. לא צריך לפתוח כל מה שקרוב לצנרת ואפשר בקלות לצלם בפנים ולגלות כל דליפה שהיא, כל סתימה, בעל חיים שמת או כל דבר אחר במערכת.

טכנולוגיית צילום ביוב מאפשרת לעשות סיור מקיף בתוך קווי הביוב. היא מאפשרת לגלות מהר מאוד את מקור הבעיה, מאפשרת לטפל בה צ'יק צ'אק ולחסוך נזק עתידי כבד. כשרואים מה עושים הכול הרבה יותר פשוט, הכול הרבה יותר מהיר וקל ואפשר לבצע את התיקון ככה שהבעיה לא תחזור עוד זמן רב.

קראו גם : פתיחת שורשים בביוב